کد خبر: ۴۸۷۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

تایید نامه‌ روحانی به رهبر انقلاب درباره موضوع سپنتا نیکنام

عضو شورای شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای این شورا با رییس‌جمهور گفت: در این جلسه آقای روحانی با اشاره به مساله سپنتا نیکنام؛ عضو معلق شورای شهر یزد اعلام کردند که نامه‌ای در این رابطه به مقام معظم رهبری نوشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا در تشریح جزئیات جلسه دیدار اعضای شورای شهر تهران با رییس جمهور گفت: این نشست بسیار خوب و صمیمی بود و اعضای شورای شهر، شهردار و آقای رئیس جمهور صحبت‌هایی در باب مشکلات شهر مطرح کردند. صحبت‌های رییس‌جمهور نشان می‌داد که به مسائل شهری بسیار اشراف دارند و همچنین ایشان قول مساعدت و همکاری برای حل این مسائل دادند.

وی درباره محورهای مطرح شده در این جلسه اضافه کرد: بحث لایحه‌ مدیریت یکپارچه شهری و طلب‌های شهرداری از دولت به بحث گذاشته و قرار شد؛ دولت باقی بدهی‌های خود را پرداخت کند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در این جلسه به اتحاد، همکاری و تلاش برای حفظ امید مردم تاکید شد، ادامه داد: در این جلسه آقای روحانی با اشاره به مساله سپنتا نیکنام؛ عضو معلق شورای شهر یزد اعلام کردند که نامه‌ای در این رابطه به مقام معظم رهبری نوشته‌اند.

وی ادامه داد: در این جلسه ابتدا محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر تهران صحبت کرد و مسائل مربوط به شهر و شورا را تشریح کرد. در ادامه آقای نجفی شهردار تهران اظهاراتی در مورد واگذاری بخشی از اختیارات دولت به مدیریت محلی بیان داشت تا مدیریت محلی اختیارات بیشتری داشته و دولت اختیارات خود را تدریجا منتقل کند.

به گفته خلیلی پس از اظهارات شهردار تهران هر یک از اعضای کمیسیون‌های شش‌گانه شورا به صورت مجزا اظهاراتی درباره کمیسیون تخصصی خود بیان داشتند.

وی در تشریح اظهارات روسای کمیسیون‌ها اظهار کرد: کمیسیون‌ها به ترتیب مسائل مربوط به خود را به گوش آقای رئیس جمهور رساندند. آقای حق‌شناس رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی به نگرانی‌های خود در حوزه اجتماعی اشاره کرد و آقای روحانی معتقد بود که با حل معضل اشتغال می‌توان بخش عمده‌ای از مشکلات اجتماعی را سامان بخشید. کمیسیون حقوقی و نظارت نیز به مساله حقوق اساسی مردم و نوع برخورد با سپنتا نیکنام اشاره کرد.

خلیلی ادامه داد: کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز بیشتر روی مساله مترو تاکید داشتند و آقای روحانی وعده دادند، باقی طلب شهرداری را پرداخت خواهند کرد. کمیسیون محیط زیست و سلامت نیز به معضلات آلودگی هوا اشاره کرد و از آقای روحانی تشکر کردند که همواره در سخنرانی‌هایش به اهمیت بحث محیط زیست اشاره کرده و به این موضوع توجه دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین