کد خبر: ۴۸۸۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

تقدیر از ارائه خدمات بانک شهر به زائران حسینی

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت خدمات بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین گفت: همراه داشتن پول نقد از دغدغه های مسافران است که بانک شهر با ارائه خدمات خود، توانسته این دغدغه جدی زائران را مرتفع سازد.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمد علیخانی با اشاره به اقدامات بانک شهر در خدمت رسانی به زائران حسینی  گفت: بانک شهر با استقرار تجهیزات و ارائه خدمات بانکی و پولی در مرزهای کشور و نقطه صفر مرزی به ارائه خدمات به زائران مشغول است.

وی با بیان اینکه اقدامات این  بانک در ارائه خدمات به زائران در مرزها و همچنین در مسیر تردد زائران حسینی ستودنی است گفت: خدمت رسانی به زوار اربعین و باز کردن گره از کار  آنها هم اجر اخروی و هم دنیوی دارد، چراکه مسائل مالی و به همراه داشتن پول همواره یکی از دغدغه های مسافران است و بانک شهر با نصب شهرنت‌ها و دستگاه های خودپرداز در داخل پایانه های مرزی توانسته این دغدغه جدی زائران را مرتفع سازد.

علیخانی تصریح کرد:همچنین با اتمام مراسم اربعین و آغاز موج بازگشت زائران، اقدامات بانک شهر همچون استقرار  شهرنت‌ها و... در مرزها، می تواند کمک بزرگی به زائرانی کند که از سفر برگشته و ممکن است به پول نقد نیاز داشته باشند. 

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی،رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با تاکید بر لزوم رایزنی با مسئولان عراقی برای  مراسم اربعین سال بعد گفت: چنانچه شعب بانک شهر و شهرنت‌ها به صورت موقت در داخل عراق و در  دو شهر نجف و کربلا و یا در مسیر راهپیمایی مستقر شود، مشکلات متعدد زائران تا حدود زیادی برطرف خواهد شد . 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین