کد خبر: ۴۸۸۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

برانکو: محرومیت خلیل‌زاده درست نیست/ به اعتقادات مذهبی بازیکنان احترام می‌گذارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به نظر او محرومیت شجاع خلیل‌زاده درست نبوده اما با این حال تیمش مشکلی بابت بازیکن جانشین برای او ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او محرومیت شجاع خلیل‌زاده درست بوده است یا خیر، گفت: نه به نظر من محرومیت شجاع درست نیست. اگر به این شیوه می‌خواستند بازیکنی را محروم کنند، باید کل تیم استقلال را به خاطر آن فشاری که روی داوران آوردند، محروم کنند. من اصلا نمی‌دانم محرومیت شجاع خلیل‌زاده به چه علت است.

به گزارش ایسنا، برانکو درباره اینکه آیا جانشین خوبی برای خلیل‌زاده وجود دارد یا خیر گفت: مشکلی از این بابت نداریم و جانشین‌های باکیفیتی برای او داریم.

او با  بیان اینکه مشکل بزرگتر تیمش مصدومیت ماهینی است گفت: احتمالا ماهینی نمی‌تواند تیم ما را  مقابل پدیده همراهی کند. فرشاد احمدزاده هم صددرصد نمی‌تواند مقابل پدیده بازی کند. احمدزاده تازه شروع به پیاده‌روی و دوی نرم کرده است.

برانکو درباره حضور اشکان دژاگه در تیمش گفت: ما اصلا ممنوعیت گرفتن بازیکن جدید داریم و به این هم فکر نمی‌کنیم چون حق این کار را نداریم. تیم‌مان عالی است و با همین نفرات نتایج خیلی خوبی گرفتیم. طارمی هم ۲ ماه دیگر برمی‌گردد و به اندازه کافی بازیکن داریم. چرا وقتی حق گرفتن بازیکن نداریم این سوال را می‌پرسید؟ در یک سال آینده درباره بازیکن جدید نپرسید.

او درباره اینکه آیا اگر بازیکنی بخواهد از تیم برود، چه خواهید کرد تاکید کرد: در این صورت کاری نمی‌توانیم بکنیم. اگر کسی بخواهد برود می‌رود. خو شبختانه بازیکنان خوبی داریم و باشگاه‌مان هم خوب است و کاملا اعتقاد به این بازیکنان داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا در صورت رفتن علی‌اکبر طاهری از پرسپولیس تغییری در روند باشگاه به وجود می‌آید یا خیر توضیح داد: من نمی‌دانم. فعلا می‌دانم که دکتر طاهری مدیرعامل باشگاه است. کاشانی و ترکاشوند هم گفتند طاهری می‌ماند. در سه سال اخیر هم با دکتر طاهری همکاری بسیار خوبی داشتم و با یکدیگر برای باشگاه قدم‌های بسیار مثبتی در مورد زیرساخت‌ها، تیم و قهرمانی برداشتیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که تیمش در این فصل آمار بهتری نسبت به فصل‌ گذشته دارد گفت: ما در حال جنگیدن برای قهرمانی داریم. به هر حال پارس جنوبی، پدیده و پیکان هستند که خوب بازی می‌کنند. خیلی مانده که فصل تمام شود. اما بله این را قبول دارم که آمارمان نسبت به فصل گذشته بهتر است. ۷۵ درصد امتیازات را تا به حال کسب کرده‌ایم و لیگ قهرمانان را تا نیمه نهایی رفتیم و در جام حذفی هم در مرحله اول قهرمان فصل قبل را بردیم. گل‌های بیشتری نسبت به سال گذشته زدیم اما می‌دانیم که ماراتن سختی داریم و تا پایان فصل خیلی وقت داریم.

او درباره مرخصی بیشتری که به شایان مصلح برای سفر به کربلا داده است گفت: من به اعتقادات مذهبی او و البته دیگران احترام می‌گذارم و برای توجه صادقانه و بی‌غل و غشش به دین احترام قائلم. شایان جوان بسیار خوبی است  که خیلی خوب هم در حال پیشرفت است و این را باید در نظر داشته باشیم که او از لیگ یک به تیم قهرمان کشور و تیمی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته آمده است. در چنین موقعیتی او واقعا تلاش خود را کرده و کمک حال تیم بوده است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا به مصلح به عنوان یک مدافع چپ اعتماد دارد یا خیر گفت: او برای اینکه کاملا با تیم هماهنگ شود به زمان نیاز دارد ولی تا به حال هم به طور غیر منتظره‌ای خوب بازی کرده است و خیلی خوب خودش را پیدا کرده و روز به روز بهتر می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره دیدارهای تیم ملی کرواسی در مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: کرواسی بازی خوبی مقابل یونان ارائه داد. یونان تیمی است که بعد از ۵ سال ۴ گل دریافت کرد. کرواسی نشان داد که یک تراکم کیفیت در تیمش وجود دارد. البته هنوز هیچ چیز تمام نشده اما خیلی خوش‌بین هستیم که به جام جهانی می‌رویم. کرواسی فردا بازی دیگری دارد و باید ببینیم تکلیف صعود این تیم چه می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین