کد خبر: ۴۸۹۵۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

اولین تجمع اعتراض‌آمیز بعد از دیوارکشی اطراف مجلس/تجمع مالباختگان موسسات اعتباری در بهارستان

سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری آرمان بیرون دیوارکشی مجلس تجمع کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 چندماهی از حمله داعش به خانه ملت می گذرد و از آن تاریخ دیواری بتنی برای حفاظت از خانه ملت به دور ساختمان هرمی شکل بهارستان کشیده شد؛ دیواری که با هدف محافظت از مجلس کشیده شده بود. این مسئله که با واکنش های متفاوتی روبه رو شد و مسوولین اجرایی و هیات رئیسه مجلس به آن پاسخ دادند که این حصارکشی برای محافظت از تحصن کنندگان هم هست.

حالا بعد از مدت ها اولین اعتراض و تحصن در بیرون از حصار مجلس برگزار شد. امروز تعدادی از مالباختگان موسسه مالی و اعتباری آرمان در برابر مجلس با سر دادن شعارهایی، اعتراض خود را به وضعیت سپرده های خود نشان دادند. آنها که جمعیتی بیش از 60 نفر داشتند با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل درب جنوبی مجلس تجمع و از نمایندگان درخواست کردند تا به وضعیت انها رسیدگی کنند. نیروی انتظامی نیز برای حفظ امنیت، اطراف تحصن کنندگان ایستاده بودند.
خبرانلاين
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
بانک مرکزی در اسفند ماه سال ۹۴ مجوز قطعی م.کاسپین را با امضاء رئیس کل ب. صادر کرد و آن را در سایتش قرار داد(سند موجود است)و حتی تا دو سه ماه قبل از شروع بحران در پاسخ به استعلامات در مورد سپرده گذاری در این موسسه میگفت بله کاسپین مجازه و با خیال راحت سپرده گذاری کنید.خدا رو شکر مستندات کافی برای اثبات این گفته ها وجود دارد.
حالا درسته برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت به دروغ و به زور رسانه میگوید ما مجوز ندادیم و آن موسسه منحله فرشتگان است و اصلا موسسه کاسپین نبوده؟؟؟!!!!
مگر میشود مجوز و تابلو و اوراق و اسناد موسسه همه چی کاسپین باشد و بعد بیایند و به زور بگویند نه کاسپین نیست؟؟مگر مردم مسخره اند؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین