کد خبر: ۴۸۹۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

انتقاد شدید فکری به رای کمیته انضباطی

سرمربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد شدید از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محرومیتش را به خاطر پاک بودن خود دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمود فکری درباره محرومیت سه جلسه‌ای‌ از سوی کمیته انضباطی گفت: نمی‌دانیم با چه کسی باید مبارزه کنیم. محرومیت ما به خاطر پاک و سالم بودن ما است و در این فوتبال نباید پاک و سالم باشیم.

وی درخصوص حکم کمیته انضباطی که اعلام شده بود فکری به مقامات رسمی اهانت کرده است، اظهار داشت: دروغ که «کُنتر» نمی‌اندازد! ما حق نداریم حرف بزنیم. گل صد در صد ما را مردود اعلام می‌کنند و باید خفه شویم. ما باید پاسخگوی ندانم کاری عده‌ای دیگر باشیم. سر ما هم که بریده می‌شود بدن ما نباید تکان بخورد! آن وقت می‌گویند چرا بدنت تکان خورده است!  اگر تکان بخوریم، به آقایان «علیه‌السلام» توهین می‌شود. آقایان معصوم هستند و همه باید ساکت شوند! این افراد به علم، تجربه و فن خود چیزی اضافه نمی‌کنند و ما باید خفه شویم. فوتبال ما اینگونه  است.
سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به صحبت‌های فصل گذشته خود در زمانی که در نساجی حضور داشت، تصریح کرد: در نساجی هم که بودم، گفتم به من می‌گویند فلان بازیکن را بگیر تا داوری به نفع تیمت شود! کمیته انضباطی و کمیته اخلاق من را دعوت نکردند که بپرسند حرف من چه بوده است، اما زمانی که علیه چند تماشاگر که ما را آزار دادند صحبت کردیم و گفتیم لاشخورها نمی‌گذارند کار کنیم، کمیته انضباطی ما را احضار کرد و گفت منظورت چه کسی بوده است.


 اعتراض کنیم؟ اصلاً به چه کسی باید اعتراض کنیم؟ پس از بازی با شهرداری به کمیته انضباطی رفتم اما آنها دروغ‌های افراد دیگر را باور می‌کنند. ما حقی در فوتبال نداریم. آدم‌های سالم بی‌جا می‌کنند که کار می‌کنند و باید بمیرند! در بازی با برق جدید داور خیلی راحت به بازیکن ما کارت زرد اول را می‌دهد و سر یک خطای دیگر، این بازیکن را اخراج می‌کند، اما بازیکن حریف با استُک به سر بازیکن ما می‌زند و سرش را می‌شکند، ولی داور به او کارت زرد نشان می‌دهد. چرا سوت‌های اشتباه به نفع حریفان ما است و به سود ما نیست؟

وی خاطرنشان کرد: توپ در محوطه جریمه تیم ما به دست مدافع می‌خورد و داور بلافاصله پنالتی می‌گیرد، اما وقتی توپ در محوطه حریف به دست بازیکن تیم مقابل برخورد می‌کند، می‌گویند فاصله کم بوده است. باید در این فوتبال خفه شویم چون کاره‌ای نیستیم. ما نبودیم که پرچم ایران را بالا بردیم و این کار خود آقایان بود! ما اصلاً نباید در فوتبال حضور داشته باشیم! اعتراض هم دردی را دوا نمی‌کند، چون وقت آقایان خیلی حیف است که بخواهند به اعتراض ما رسیدگی کنند.

تسنیم 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین