کد خبر: ۴۸۹۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

مناطق زلزله‌زده هفته آینده بارانی است

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: مناطق زلزله استان اوایل هفته آینده باران و کاهش دمای روزانه را خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
علی محمد زورآوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از روز یکشنبه (28 آبان) موج ناپایداری وارد جو استان می‌شود که باعث بارندگی و کاهش دمای روزانه در استان خواهد شد.

وی اوج فعالیت این سامانه را مربوط به روزهای دوشنبه تا چهارشنبه دانست و تاکید کرد: این سامانه باعث بارندگی و کاهش دمای روزانه خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه برای مناطق زلزله زده از جمله ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب نیز بارندگی را پیش بینی کرد و یادآور شد: در این مناطق نیز کاهش دمای روزانه را خواهیم داشت.

زورآوند در خصوص آخرین وضعت دمای هوای مناطق زلزله زده نیز خاطرنشان کرد: دمای هوا امروز(پنجشنبه) در گرمترین ساعت در سرپل ذهاب به 26 درجه سانتی گراد و امشب نیز در سردترین ساعت به هشت درجه سانتی گراد خواهد رسید. پیش بینی می شود دمای سرپل ذهاب روز شنبه نیز در گرمترین ساعت به 27 درجه و در سردترین ساعت 10 درجه سانتی گراد برسد.

وی اظهار کرد: ثلاث باباجانی نیز امروز در گرمترین ساعت به 22 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعت به شش درجه سانتی گراد خواهد رسید. شنبه هفته آینده نیز دما در گرمترین ساعت در ثلاث باباجانی به 23 درجه و در سردترین ساعت به 9 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

به گفته این مسئول، از روز یکشنبه دمای روزانه در این مناطق کاهش می‌یابد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین