کد خبر: ۴۸۹۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

احتمال خرید هواپیماهای باری هم‌رده ATR برای خطوط هوایی کشور

مدیرعامل هما با اشاره به این نکته که هواپیماهای ای‌تی‌آر امکان رسیدگی به شهرها و مناطق کم برخوردار را برای ما ایجاد کرده‌اند گفت: این هواپیماها بیشتر مسافربری هستند ولی درصورت امکان در آینده نه چندان دور هواپیماهای باری در همین رده خریداری می‌‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در راستاي سياست‌ خرید هواپیماهای ATR و گسترش پرواز به مناطق کم برخوردار و توسعه شهرهای جنوب کشور اولین پرواز آزمایشی به شهرستان جهرم با حضور دکتر رضایی رییس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی ، علیرضا عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و دکتر شرفبافی مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" انجام شد.

فرزانه شرفبافی مدیر عامل "هما" در مراسم افتتاح این پرواز گفت: هواپیماهای ATR با درایت دولت تدبیر و امید و وزیر فرهیخته وزارت راه و شهرسازی انتخاب و خریداری شد و در شرف تحویل بقیه هواپیماها هستیم.

مدیرعامل "هما" افزود : این هواپیماها امکانات رسیدگی به شهرها و مناطق کم برخوردار را برای ما ایجاد کرده است.

شرفبافی در خصوص تداوم پروازها به جهرم گفت: شهرستان جهرم از امکانات صنعتی و کشاورزی بالایی برخوردار است. این هواپیماها بیشتر مسافربری هستند ولی درصورت امکان در آینده نه چندان دور هواپیماهای باری در همین رده خریداری می‌نماییم که برای شهرستان جهرم اثرات توسعه ای بیشتری خواهد داشت.

گفتنی است این پرواز با شماره IR۲۰۰ ساعت ۸ بامداد دیروز از تهران انجام و در ساعت ۱۰ صبح وارد فرودگاه جهرم شد. همچنین پرواز با شماره IR۲۰۱ ساعت ۱۱:۳۰ از جهرم انجام و در ساعت ۱۳:۱۰ وارد فرودگاه مهراباد تهران شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین