کد خبر: ۴۹۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

لغو ۴ پرواز به دلیل گرد و خاک شدید در اهواز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از لغو چهار پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی اهواز خبر داد و گفت: به دلیل اینکه دید افقی در فرودگاه اهواز به 100 متر رسیده است، برخی از پروازها لغو و تعدادی نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعت 10 صبح امروز دید افقی در فرودگاه بین‌المللی اهواز به 100 متر رسید و این مساله باعث شد چهار پرواز ورودی و خروجی فرودگاه اهواز لغو و دو پرواز نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر داشته باشند.

وی افزود: پرواز تهران – اهواز- تهران با شماره‌های 6246 و 6245 هواپیمایی "تابان" که قرار بود صبح امروز انجام شود به دلیل شرایط بد آب و هوایی کنسل شد. همچنین پرواز شماره 5640 هواپیمایی "آتا" از اهواز به مقصد مشهد تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: پرواز 3827 هواپیمایی آسمان از اهواز به مقصد شیراز نیز به دلیل بدی شرایط جوی لغو شد و پرواز 4563 هواپیمایی "ماهان" از اهواز به مقصد شیراز و سپس کرمان نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

رضایی عنوان کرد: پرواز 271 "ایران ایر" که از بندرعباس قرار بود وارد اهواز شود، صبح امروز به دلیل شرایط بد هوا و گرد و خاک شدید وارد تهران شد و قرار است در ساعت 18 و با هشت ساعت تاخیر به اهواز وارد شده و مسافران خود را از اهواز به تهران منتقل کند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: پرواز 2575 هواپیمایی "نفت" از اهواز به مقصد لاوان و پرواز 2550هواپیمایی "نفت" از مبدا خارک به اهواز نیز کنسل شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین