کد خبر: ۴۹۰۷۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

ماندن، به خاطر نیامدن یک دروازه‌بان خاص!

ماجرا از زمانی آغاز شد که باشگاه پول آپشن قرارداد فصل گذشته علیرضا بیرانوند را پرداخت نکرد. گلر ملی‌پوش تصور می‌کرد پول پاداش قهرمانی و آپشن قراردادش به حساب او واریز می‌شود اما نه تنها چنین نشد بلکه جریمه ۸۰میلیون تومانی را هم به چشم دید! همه این اتفاقات دست به دست هم داد که بیرانوند تصمیم بگیرد خودش را سرباز کند!
آفتاب‌‌نیوز :
رابطه مطلوب با یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی هم مزید بر علت شد که شماره یک تیم ملی و پرسپولیس مقصد بعدی خودش را هم تعیین کند. او بعد از بازی با سایپا هم مصاحبه کرد و گفت: «باید به فکر خودم باشم و شاید نیم‌فصل به تراکتورسازی بروم و...»

همین مصاحبه واکنش منفی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت. طرفدارانی که انتظار نداشتند بیرانوند این‌گونه بخواهد احساسات آنان را به بازی بگیرد. چندی بعد اما مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند متنی را منتشر و اعلام کرد این دروازه‌بان در پرسپولیس می‌ماند و به تراکتورسازی نخواهد رفت.

ظاهراً عقب‌نشینی بیرانوند بی‌ارتباط با واکنش تند هواداران نبود اما شنیدیم یک عامل دیگر هم در تصمیم دخیل بوده است. گویا باد به گوش علیرضا بیرانوند رسانده بود که یک رقیب جدی و سرشناس مترصد جدایی او از پرسپولیس است تا بلافاصله سرخ‌پوش شود. طرف به صورت پنهانی مذاکراتی هم با برخی مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده و همه چیز را به جدایی علیرضا بیرانوند موکول کرده بود و...

وقتی خبر به گوش علیرضا بیرانوند رسید از کرده و مصاحبه خود پشیمان شد. شماره یک تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و به قراردادش حداقل تا پایان لیگ هفدهم متعهد باشد. بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و به شدت امیدوار است پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بتواند لژیونر شود.

این خواسته و آرزوی قلبی می‌توانست با یک تصمیم اشتباه و جدایی از پرسپولیس به ضرر گلر ملی‌پوش تمام شود. خاصه آن‌که رقیبش هم مترصد این اشتباه نشسته بود. طرف کمین کرده بود که جای بیرانوند را در پرسپولیس بگیرد. اتفاقی که می‌توانست جایگاه گلر لرستانی را در تیم ملی نیز تهدید کند ولی بیرانوند به موقع متوجه شد و در پرسپولیس ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین