کد خبر: ۴۹۱۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

محمدی: حمایت‌مان از روحانی مشروط بوده است

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران با تأکید بر ضرورت توجه رئیس جمهور به مطالبات مردم گفت‌ که حمایت این تشکل از حسن روحانی در انتخابات مشروط بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
گزارش ‌ایسنا، داوود محمدی در کنگره فوق‌العاده‌ انجمن اسلامی معلمان ایران، اظهار کرد: تشکل ما در دو انتخابات گذشته از آقای روحانی حمایت کرده، اما  متاسفانه عهدی که رئیس جمهور با مردم بسته بود قدری دچار خدشه شده است. ما معتقدیم اصلاح‌طلبان باعث موفقیت آقای روحانی در انتخابات شدند، اما ایشان باید بدانند که حمایت ما از ایشان مشروط بوده است.

وی افزود: احزاب سال‌ها بر اساس قانون قدیمی اداره می‌شدند اما با تصویب قانون جدید در مجلس شورای اسلامی، احزاب باید با شرایط جدیدی کار را شروع کنند. با توجه به تصویب قانون جدید لازم بود ما هم اساسنامه خود را در مجمع فوق‌العاده‌ اصلاح کنیم.

محمدی ادامه‌ داد: انجمن اسلامی معلمان در ابتدای انقلاب به توصیه امام و به همت شهیدان بزرگوار بهشتی، رجایی و باهنر تاسیس شد و آن زمان تنها تشکلی بود که مطالبات معلمان را پیگیری می‌کرد. فعالیت انجمن از سال ۷۶ در چارچوب جریان اصلاحات دنبال شده و ما مهم‌ترین وظیفه خود را پیگیری مطالبات معلمان می‌دانیم چرا که ما معتقدیم کشوری پیشرفته است که آموزش و پرورش و دانشگاه‌هایی توسعه‌یافته داشته باشد و ما این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و معتقدیم اگر در هر حوزه‌ای نابسامانی وجود دارد باید در درجه اول آن را در دستگاه تعلیم و تربیت جست‌وجو کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انجمن اسلامی معلمان در این سال‌ها در تمامی مسائل مربوط به معلمان و موضوعات فرهنگی فعال بوده و علاوه بر آن با بیانیه‌ها، موضع‌گیری‌ها و فعالیت‌های دیگر در مسایل سیاسی نیز نقش‌آفرینی کرده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از وضعیت بازنشستگان فرهنگی اظهار داشت: متاسفانه بازنشستگان ما با وجود تلاش بسیار در این سال‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در ابتدای این مراسم فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران پیام سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات به کنگره انجمن اسلامی معلمان را قرائت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین