کد خبر: ۴۹۱۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

امام جمعه ارومیه: بی اعتمادکردن مردم به نظام در زلزله غرب کشور خیانت واضح دشمنان است

امام جمعه ارومیه گفت: ایجاد بدبینی و بی اعتماد کردن مردم به نظام در زلزله غرب کشور خیانت واضح دشمنان است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  به حاشیه سازی های زلزله کرمانشاه و بی اعتمادی مردم به مسئولین نظام در امر کمک رسانی اشاره کرد و افزود: دشمنان از هر فرصت برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام استفاده می کنند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند لذا باید مردم هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه تا زمانی که شیطان و نفس هست امکان خطای انسان وجود دارد تصریح کرد: امکان دارد عده ای محدود دست به خطا زده و خلاف کنند اما این دلیل نمی شود که تلاش ها و زحمات نهاد های مختلف نظام از جمله کمیته امداد و هلال احمر را زیر سوال برود.

وی با تاکید براینکه مشارکت گسترده مردم و عملکرد مسئولین  و نیروهای مسلح در کمک رسانی به زلزله زدگان  قابل تقدیر است افزود: برخی استان‌ها و همچنین آذربایجان غربی برای ساخت و بازسازی مسکن‌های زلزله زدگان کرمانشاه انتخاب شده اند که برای تسریع در انجام کمک رسانی به این مهم نیز باید مشارکت مردم همراه باشد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان گفت: کنگره 12هزار شهید استان در 12 آذرماه برگزار می شود و در راستای برگزاری این کنگره کمیته های مختلفی تشکیل و همایش های مختلفی اجرا شده است.

قریشی با تاکید بر این‌که نباید یاد و نام شهدا فراموش شود اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و احترام و عزت به خانواده شهدا، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه نهادینه و امکان شکست برای ملت ایران را از بین می برد.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاشند تا فرهنگ ایثار و شهادت را ازبین ببرند لذا به این مهم بیش از پیش باید توجه کنیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه انجام سونوگرافی و رادیولوژی زن توسط پزشک مرد در بیمارستانها و مراکز درمانی استان قابل قبول نیست افزود: اگر متخصص سونوگرافی و رادیولوژی زن در استان وجود ندارد پزشکان عمومی دوره های مربوطه را بگذرانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: مردم متدین استان معترضند؛ وزیر بهداشت برای حل مشکل باید هر چه سریع تر اقدام کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین