کد خبر: ۴۹۱۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

حواشی دیدار فینال لیگ برتر، پرسپولیس در جم سورپرایز شد

دو تیم بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی شهر جم برابر هم مصاف می‌دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی شهرستان جم در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر برابر هم قرار می‌گیرند. پرسپولیس با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به پارس جنوبی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و همین موضوع تقابل شاگردان مهدی تارتار و برانکو ایوانکوویچ را برای صدرنشینی جذاب می‌کند.

* برانکو ایوانکوویچ و کادرفنی‌اش پیش از شروع بازی در استادیوم حاضر شدند و مورد استقبال جالب توجه هواداران این تیم قرار گرفتند.

* بخش اعظم استادیوم به رنگ زرد در آمده و هواداران پارس جنوبی همانند جدال مقابل استقلال استقبال خوبی از این بازی کرده‌اند.

* بازیکنان دو تیم وارد استادیوم شده‌اند و با حضور در رختکن از دقایقی دیگر وارد زمین خواهند شد تا خود را مهیای این جدال کنند.

* بازار سیاه تهیه بلیت این بازی از بلیت‌های 5000 تومانی به خرید بلیت 50هزار تومانی کشیده شده است و مسوولان برگزاری به شدت نسبت به این موضوع تحقیق و پیگیری می‌کنند.

* مدیرعامل پارس جنوبی با حضور در استادیوم تختی به بررسی شرایط این بازی و سکوها پرداخت و کاستی‌های مربوطه را به اطلاع یگان ویژه و مسوولان استادیوم رساند.

* هجوم هواداران پرسپولیس به هتل محل اسکان بازیکنان باعث بی نظمی و اختلال در حضور بازیکنان در اتوبوس تیم شد.


* بازیکنان پرسپولیس بعد از صرف ناهار سبک، با یک دستگاه اتوبوس و اسکورت یگان ویژه از عسلویه راهی جم شده‌اند.


* با پر شدن ظرفیت سکوهای مربوط به هواداران پرسپولیس، برخی هواداران این تیم سکوهای رقیب را نیز از آن خود کرده‌اند که این مساله به درگیری هواداران پارس با یگان ویژه و اعتراض به این مساله منتهی شده است.

* پارس جنوبی جم در دیدار هفته 13 از رقابتهای لیگ برتر به یاد شهدای اندیمشک به مصاف پرسپولیس می‌رود.


* همانند دیدار رفت پارس جنوبی مقابل استقلال تهران، ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تختی جم در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار گرفته که آنها طی کمتر از دو ساعت جایگاه اختصاصی خود را پُر کردند.

* درب‌های ورزشگاه تختی جم از ساعت ۸ صبح باز شده و علاوه بر تکمیل ظرفیت جایگاه پرسپولیسی‌ها، هواداران پارس جنوبی نیز سکوهای روبه‌روی جایگاه را به طور کامل پوشش داده‌اند و با کلاه، پرچم، شال و … زرد رنگ برای حمایت از تیم محبوب‌شان به استادیوم آمده‌اند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین