کد خبر: ۴۹۲۴۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

زمین‌خواری یک شرکت در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام شبکه زمین خواری و رفع تصرف هزار و 600 متر مربع زمین به ارزش 4 میلیارد و 480 میلیون ریال در چابهار خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای انجام وظایف کنترلی و نظارتی پلیس امنیت عمومی و به دنبال اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت شبکه‌ای از عوامل و متصدیان یک شرکت در شهر چابهار در خصوص زمین خواری و انجام معاملات غیرقانونی اراضی دولتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام یک سری کار اطلاعاتی، فردی سودجو که در قالب بنگاه و مشاور املاک اقدام به تنظیم و صدور مدارک غیرقانونی خرید و فروش اراضی و ترغیب شهروندان بی بضاعت در جهت خرید اراضی مذکور و ساخت و ساز غیرمجاز در جهت رونق کسب و کار خود می کردند، شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی یک نفر از این افراد سودجو در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

به گزارش ایسنا، سردار قنبری تصریح کرد: در این عملیات، هزار و 600 متر مربع زمین در محدوده اراضی تصرفی و دولتی با ارزش ریالی حدود 4 میلیارد 480 میلیون ریال که طی چندین فقره خرید و فروش مورد معامله غیر قانونی شده بود رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با زمین خوران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی می کنند برخورد کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین