کد خبر: ۴۹۳۰۷۰
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
11 رای قطعی درباره احمدی‌نژاد وجود دارد، باید گردن بنهد

افشاگری تازه: در دولت احمدی‌نژاد ۷۹۰۰۰ سکه توزیع شد/جلوی دوربین نان و پنیر می‌خوردند پشت دوربین سکه توزیع می‌کردند/کی می‌خواهند بگویند عاملیت حوادث سال ۸۸ احمدی‌نژاد بود؟

نماینده مردم رشت گفت:79000 سکه در دولت مدعی پاکدستان توزیع شده است؛ آنها جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی جعغفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت درباره رفتارهای احمدی‌نژاد و یارانش طی روزهای اخیر گفت: احمدی نژاد به آخر خط رسیده است و خود را تمام شده می داند، این موضوع برای او دردآور است شاید حتی ته دلش هم از این رفتارها پشیمان باشد اما چاره ای ندارد که با این رفتارهای سخیف خود را در بازار رسانه نگه دارد. او دوست ندارد فراموش شود.

سوءاستفاده بقایی و مشایی از سادگی احمدی نژاد

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، او ادامه داد: اطرافیان احمدی‌نژاد نیز مانند بقایی،مشایی و جوانفکر نسبت به او بسیار بی رحم هستند کسانی که خطا کرده‌اند از سادگی احمدی نژاد سو استفاده می کنند و با الفاظی مانند اینکه "تو مردی" و ... او را با خود همراه می کنند در صورتی که احمدی نژاد می توانست بگوید مبنا قانون است و هرچه قانون بگوید؛ یعنی همان کاری که با رحیمی کرد. اما این تناقض رفتار احمدی نژاد با بقایی و رحیمی هیچ توجیهی در میان افکار عمومی ندارد.

احمدی نژاد می‌خواهد با شلوغ کاری فرقه زنبیلیه را حفظ کند

این نماینده مجلس ادامه داد: احمدی‌نژاد با این شلوغ کاری‌ها می‌خواهد این فرقه زنبیلیه را حفظ کند و در انتخابات بعدی مجلس و شورای اسلامی اگر خودش هم نمی تواند حاضر شود نزدیکانش را در این مناصب قرار دهد. او برای 98 و 1400 برنامه دارد و فکر می کند با این شلوغ کاری ها و تبدیل به اپوزیسیون شدن، می تواند جایگاهی برای خود باز کند درحالی که اساسا ژست اپوزیسیون به احمدی‌نژاد نمی خورد و هیچ سیستم منتقدی او را نمی پذیرد حتی رسانه های سلطنت طلب هم او را قبول نمی کنند.

چه زمانی می‌خواهند بگویند عاملیت فتنه سال 88 احمدی‌نژاد بود؟

جعفرزاده گفت: این موضوع که آقای احمدی‌نژاد منشا بسیاری از گرفتاری ها در کشور بوده است و در سال 88 عامل بسیاری از اتفاقات بود فراموش نمی شود؛ من انتظار داشتم آقای دادستان و آقای اژه ای که امروز از تخلفات احمدی نژاد سخن می گویند درمورد نقش او در حوادث 88 هم بگوید؛ چه زمانی می خواهند بگویند عاملیت فتنه از سوی او بوده است آن هم زمانی که مردم را خس و خاشاک خواند و آنها را عصبانی کرد تا برای اعتراض به خیابان بیایند یا فضاسازی هایی که در جریان مناظره ها ایجاد و توهین‌هایی که هدفمند برای به آشوب کشاندن کشور نسبت به هاشمی و دیگر شخصیت‌ها مطرح کرد تا جو کشور را به این سمت پیش ببرد.

جلوی دوربین نان و پنیر می‌خوردند پشت دوربین سکه توزیع می کردند

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: 79000 سکه در دولت مدعی پاکدستان توزیع شده است؛ آنها جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می‌کردند و در طول 8 سال روزی 27 سکه دزدی کرده‌اند این‌ها موضوعاتی است که باید رسیدگی می شد.

هزینه کردن از رهبری دیگر تمام شد

نماینده مردم رشت درباره نامه نوشتن احمدی نژاد به رهبری نیز گفت: این مظلوم‌نمایی‌ها و هزینه کردن‌ها از مقام معظم رهبری دیگر تمام شد و همه می دانند رهبری مبنایش قانون است مضاف بر آنکه در نامه او اساسا مسائلی مطرح شده که عامل وجودی آن خود احمدی‌نژاد بوده است.

11 رای قطعی درباره احمدی‌نژاد وجود دارد، باید گردن بنهد

جعفرزاده درمورد پرونده هایی که درمورد تخلفات احمدی‌نژاد در مجلس وجود داشت گفت: 11 رای قطعی درمورد او وجود دارد که باید به آنها گردن بنهد و در غیراین صورت قوه قضائیه باید با قاطعیت برخورد کند.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
4
3
تو چرا اینقدر ناراحتی..زمانی که رییس جمهور بود که صداتتون بالا نیومد.حالا که ازاسب افتاده همتون مدافع اموال مردم وزندگی مردم شدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
11
1
هیچ سندی علیه او ندارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
2
11
عجیب است حالا همه ساکتین دیروز زبان درآورده اند "جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند پشت دوربین سکه توزیع می کردند" چرا آن موقع ساکت بودی و حالا؟! آن هائی که واقعیات را بر حسب شرایط روز می گویند چه اسمی مناسبشان است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
7
1
باز صد رحمت به او که خودتان میگویید نان و پنیر میخورد دولت اشرافی فعلی چلوکباب میخورد وسکه پخش میکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
3
3
کاسه کوزه سر این شکست اخرش؟
نیما
|
Canada
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
2
احمدی نژاد به هیچ وجه ساده نیست،
...............................................و برای حفظ قدرتش همه کار می کند ، ادای ساده زیستی دیگر فایده ندارد.
احمدی نژاد باید پاسخ دهد پولهای دست خاوری و زنجانی کجا رفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
1
1
ما که ندیدیم که نان پنیر بخورد و پشت دوربین سکه توزیع کند شما که میدیدی چرا صدایتان در نیامد ما که گفتیم شب قبل از انتخابات در شهر کاشان مردم جلو بانک صف کشیده بودند پول سهام بگیرند و با ......بهمون جواب دادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
2
0
زور نزن عمو یه وقت....
شما که از هر آب گل آلود ماهی میگرید و همین طور روی هوا یک حرف میزنید الاقل یه سند جعلی روکنید ببینیم چطور دقیق 79000 سکه نه یکی کم نه یکی زیاد دادن اصلا با این وجود مسئول گرانی سکه طلا خود دولت بود که تقاضا را بالابرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
0
احمدی نژاد باید پاسخگوی مردم و خداوند باشد . الکی نیست که یه جمعیت چند میلیون و بیچاره کنی , مملکت و خراب کنی, بعدشم هیچکس چیزی نگه و زندانی نشه !!! نه آقاجان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین