کد خبر: ۴۹۳۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

پاسخ دفتر آیت‌الله‌ مکارم‌شیرازی به اتهام تجارت شکر: معظم‌له نه چنین دامادى دارد و نه حتى این شخص را دیده است

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتهام خلاف واقع یکی از نمایندگان مجلس به این مرجع تقلید واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز : دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتهام خلاف واقع یکی از نمایندگان مجلس به این مرجع تقلید واکنش نشان داد.

متن بیانیه دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مدتى است خبرى سرتاپا دروغ به‌وسیله بدخواهان مرجعیت شیعه در بعضى از فضاهاى مجازى منتشر کرده‌اند که آقایى به نام مدلل، داماد حضرت آیت‌الله مکارم شیرازى است و او تاجر شکر و بدهکار مهم بانکى است، درحالی‌که معظم‌له نه چنین دامادى دارد و نه حتى این شخص را دیده است.

اخیراً یکى از نمایندگان مجلس شوراى اسلامى به نام آقاى محمود صادقى با عبارت "خوب است جناب ایشان درباره بدهی‌های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند" به این شایعه دامن زده و به‌نوعی این دروغ را در توئیت خود نسبت به معظم‌له تکرار کرده است.

بدین‌وسیله اعلام مى‌دارد چنانچه جناب آقاى صادقى این موضوع را تکذیب و عذرخواهى نماید مشکلى نیست والا از طرق قضایى قابل‌تعقیب است. خداوند به همگان توفیق عمل به وظایف الهى خود را بدهد.

منبع: مرکز خبر حوزه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی اصغر رضائی
|
United States of America
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
0
ولله ما که بیش از یک دهه است خبر داریم مقصر اصلی تعطیلی کارخانه قند دزفول و شوش و رکود شرکت کارون و بیکاری دهها هزار نفر را به ایشان نسبت می دهند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین