کد خبر: ۴۹۳۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

پروانه سلحشوری: یکی از راه‌های رسیدن به وحدت و انسجام، رفع حصر است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در شرایط حساسی بسر می‌برد و برای دست یافتن به انسجام ملی نیاز به وحدت داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
پروانه سلحشوری که در دانشگاه شهید چمران اهواز سخنرانی می‌کرد، با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام ملی و نیاز کشور به وحدت، اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به وحدت و انسجام، رفع حصر است.

وی افزود: چرا خانم رهنورد، این بانوی دانشمند و هنرمند که خیلی از هم‌نسل‌های من به خاطر کتاب‌های وی به حجاب معتقد شدند امروز در این سن باید در حصر باشد؟ چرا باید نخست‌وزیر امام میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی را در حصر ببینیم؟ خاتمی آبروی ایران است. چگونه است که خاتمی باید ممنوع‌التصویر باشد؟ او عزت ایران است و هرجا نامش هست، آنجا نام ایران می‌درخشد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین با بیان اینکه "چیزی که دغدغه من است، بحث اخلاق و فروپاشی اخلاق در جامعه است و وقتی فروپاشی اخلاقی در جامعه رخ دهد، در پی آن شاهد این همه فساد در سیستم هستیم"، ابراز عقیده کرد: قوه قضائیه که باید به سراغ مفسدان برود، به سراغ جوان‌هایی می‌رود که تنها حرف می‌زنند.

سلحشوری در پاسخ به پرسش یک دانشجو در مورد حمایت برخی چهره‌ها از احمدی‌نژاد، گفت: احمدی‌نژاد را یک روز معجزه هزاره سوم نامیدند و یک روز هاله نور برای وی درست می‌کردند و امروز هم وی را فرقه زنبیلیه می‌نامند. اگر شما یا ما این حرف‌های آنها را بزنیم باید سال‌ها در حبس باشیم.

وی در پایان افزود: این افراد هشت سال کسی را مورد حمایت قرار دادند که این همه دزدی و اختلاس در زمان وی صورت گرفت و دولت خود را هم پاک‌ترین دولت می‌دانست ولی آسیب‌هایش را باید سال‌های سال تحمل کنیم.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین