کد خبر: ۴۹۴۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

عکس/ماجرای چشمك‌ معروف بهروز نعمتی به ظريف

هروز نعمتی در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که ماجرای چشمک‌زدن شما به آقای ظریف در قضیه برجام چه بود که آقای جلیلی و ظریف آمدند؟ آن چشمک سیاسی بود یا عادتتان است؟ گفت: مگر چشمک بد است؟ واقعیت این است که در برجام خیلی سختی‌ها کشیدیم.
آفتاب‌‌نیوز :
بهروز نعمتی در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که ماجراي چشمك‌زدن شما به آقاي ظريف در قضيه برجام چه بود كه آقاي جليلي و ظريف آمدند؟ آن چشمك سياسي بود يا عادتتان است؟ گفت: مگر چشمك بد است؟ واقعيت اين است كه در برجام خيلي سختي‌ها كشيديم.
 
در آن ايام عده‌اي دنبال اين بودند كه مسير عوض شود و اگر اين اتفاق مي‌افتاد، اداره كشور خيلي سخت بود. به جايي رسيده بوديم كه در روز ٧٠٠ هزار بشكه نفت مي‌فروختيم و امکان ادامه وضعيت به آن شيوه وجود نداشت. دوستان آنجا خيلي تند برخورد مي‌كردند. قبل جلسه مي‌دانستيم چه مسائلي قرار است رخ دهد.
 
تصميم بر اين شد كه جلسه تمام شود. بعد از اينكه موضوع تقريبا جمع‌بندي شد دوربين روبه‌روي من بود و ديدم با هيچ روشي نمي‌توانستم موضوع را به آقاي ظريف منتقل كنم. دوربين روبه‌روي آقاي ظريف بود و نمي‌توانستم ايشان را ببينم. با هماهنگي‌هايي كه انجام شده بود، به آقاي ظريف با زبان بدن (Body language) {چشمک} اشاره كردم كه موضوع تمام شده.

عکس/ماجرای چشمك‌ معروف بهروز نعمتی به ظريف
  
منبع:شرق
 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین