کد خبر: ۴۹۴۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

جزییات جنایت برادرکشی در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر از جزییات برادرکشی در بابلسر پرده برداشت.
آفتاب‌‌نیوز : عباس فتحعلی‌پور با اشاره به جزئیات پرونده برادرکشی در بابلسر اظهار کرد: عصر روز گذشته(شنبه 18 آذر) و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی در روستای خردمرد بخش رودبست بلافاصله عوامل گشت انتظامی در محل حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: فردی به ن-خ 35 ساله با اسلحه شکاری به سوی دو برادر ناتنی خود به نام‌های  غ-خ  50 ساله و ز- خ  46 ساله تیراندازی می‌کند و متواری می‌شود که بر اثر این اتفاق غ-خ  از ناحیه سر و صورت مورد اصابت تیر قرار گرفته که در دم جان باخته و برادر دیگر از ناحیه پای چپ زخمی شده و در بیمارستان بستری می‌شود.

فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: پس از این حادثه ماموران آگاهی در پی دستگیری فرد ضارب و در یک عملیات فنی و پلیسی و با هماهنگی قضایی قاتل را در منزل خود دستگیر می‌کنند.

فتحعلی پور با اشاره به اینکه در بازجویی ابتدایی فرد ضارب و همسرش منکر این اتفاق شدند، گفت: در پی بازرسی به عمل آمده از منزل فرد ضارب و کشف سلاح شکاری، متهم به قتل انجام داده اعتراف کرد.

وی یادآور شد: قاتل در بازجویی‌های بعدی علت قتل و تیراندازی را نپرداختن دیه عقب مانده از سوی برادران ناتنی خود که ناشی از یک درگیری قبلی بود اعلام کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین