کد خبر: ۴۹۴۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

امضای 50 نماینده پای استیضاح ربیعی/ طرح استیضاح 26 محور دارد

نماینده مردم سبزوار در مجلس از استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تدوین و امضای طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی بیش از 50 نفر از نمایندگان در پارلمان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه وزیر کار در جلسه رای اعتماد قول‌ داد تا اوضاع وخیم کارگران در کشور را بهبود دهد، افزود: متاسفانه تاکنون ربیعی وعده‌های خود را عملیاتی نساخته و تمهیداتی هم برای مشکل آن‌ها اندیشیده نشده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: صندوق‌های بازنشستگی هم وضعیت مناسبی نداشته و بازنشستگان از این موضوع ناراضی هستند.

مقصودی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جایگاه حساس و رسالت خطیری را بر عهده دارد و ادغام چند وزارتخانه و تشکیل وزراتخانه‌ای به نام تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدا هم اشتباه بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید براینکه ربیعی نظارت مناسبی بر زیر مجموعه خود ندارد، گفت: شخصی باید سکاندار وزارت کار می‌شد که جوان و فعال‌تر بود و طرح استیضاح وی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان در هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد.

وی با بیان اینکه استیضاح وزیر کار تعاون و رفاه امور اجتماعی در 26 محور تدوین شده است، افزود: این طرح در روزهای آینده برای اعلام وصول تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
باسلام .خدا به ان ۵۰نفر نماینده خیربدهد.که نماینده واقعی مردمند .بازنشسته فولاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین