کد خبر: ۴۹۵۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

عکس/درخواست پلیس؛ مالباختگان کلاهبردار رایانه‌ای و سارق عابر بانک مراجعه کنند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از مالباختگان استان‌های البرز و تهران که از سوی کلاهبردار رایانه ای و سارق عابر بانک ها متضرر شده اند، خواست به اداره آگاهی ورامین مراجعه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عبدالرضا ناظری، با بیان این که فرد کلاهبرداری در استان‌های البرز و تهران اقدام به سرقت از عابر بانک ها و نیز کلاهبرداری رایانه ای می کرده است، افزود: این فرد با هوشیاری پلیس و در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت عابربانک وی توسط ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: متهم پیش از این نیز ۳ فقره سابقه کیفری داشته است، اما پس از دستگیری توسط پلیس سعی داشت با سر و صدا و جو سازی، جرم خود را انکار کند، اما زمانی که با دلایل محکم و متقن روبرو شد، چاره ای جز اعتراف ندید.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: این فرد در بازجویی اولیه به ۶ فقره سرقت کارت عابر بانک و برداشت بیش از ۴۰ میلیون تومان از آن ها اعتراف کرده است.

ناظری گفت: از آنجایی که پیش بینی می شود تعداد سرقت های متهم بیش از ۶ فقره باشد، لازم است شکات متعدد برای احقاق حق خود اقدام کنند، لذا با هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی تصویر وی برای شناسایی مالباختگان منتشر می‌شود.

وی گفت: از مالباختگان تقاضا می شود با مراجعه به اداره آگاهی شهرستان ورامین، نسبت به شکایت از این متهم اقدام کنند.

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین