کد خبر: ۴۹۵۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
مسئول کانون‌های مهر دانشگاه‌های زنجان:

عواید مسابقه دومینو به نفع بیماران مبتلا به سرطان هزینه خواهد شد

مسئول کانون‌های مهر دانشگاه‌های زنجان اظهار کرد: عواید حاصل از ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه دومینو به نفع بیماران مبتلا به سرطان هزینه خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سمیرا قربانی، با اشاره به اینکه عواید حاصل از ثبت‌نام دانشجویان در این مسابقات به نفع بیماران مبتلا به سرطان هزینه خواهد شد، گفت: مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی در روزهای ٢٢-٢٣-٢٤-٢٥ آذرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کاربردی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره برای شرکت‌کنندگان است، در این دوره نحوه نوآوری در مسابقه و جدول نحوه امتیازدهی داوران مسابقه شرح داده خواهد شد، کارگاه‌ها در تاریخ‌های ١٨-٢٠ آذر برگزار شد، که هر تیم ٤ ساعت در این دوره حضور داشت.

این مسئول، زمان اختتامیه مسابقات را ٢٥ آذرماه عنوان کرد و با بیان اینکه جوایز تیم اول، دوم و سوم به ترتیب یک و نیم، یک میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است، افزود: پشتیبانی مالی نخستین مسابقات دومینوی مهرانه در دانشگاه‌های زنجان موسسه زبان آینده‌گرا است.

وی افزود: پس از تشریح قوانین، چارچوب‌ها و شرایط مسابقه از سوی فاضل پوکاله، داور نخستین دوره از مسابقات دومینوی کانون مهر (مهرانه) دانشگاه‌های زنجان مراسم قرعه کشی عصر سه‌شنبه 21 آذر 96 رسما کلید خورد و بر این اساس گروه‌های A و B  به ترتیب ساعت 15 و 17:30، چهارشنبه 22 آذر و گروه‌های C و D به ترتیب ساعت 15 و 17:30 روز پنجشنبه 23 آذر، متشکل از 80 تیم 3 تا 5 نفره در نخستین دوره از مسابقات دومینوی کانون مهر دانشگاه‌های زنجان در محل سالن اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، پشت شهربازی شرکت کردند.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین