کد خبر: ۴۹۵۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

سایت حامی دولت: نهاوندیان جایگزین سیف در بانک مرکزی می‌شود/ منبع آگاه: تکذیب می کنیم

سایت انتخاب که از حامیان دولت حسن روحانی است، از نهایی شدن انتخاب محمد نهاوندیان به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی به جای ولی الله سیف خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : یک منبع آگاه در گفت و گو با «انتخاب» گفت: توافق بر سر نهاوندیان تقریبا نهایی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او در هفته های آینده به عنوان رییس کل بانک مرکزی منصوب خواهد شد.

سیف ماندنی است

یک منبع آگاه نزدیک به دولت، در گفتگو با ایسنا ضمن تکذیب شایعات مربوط به تغییر رئیس بانک مرکزی، این اقدامات را واکنشی از جانب افرادی که در برنامه ساماندهی موسسات غیرمجاز مالی متضرر شده‌اند دانست.

این مقام مسئول نزدیک به دولت تاکید کرد: برنامه های رئیس کل بانک مرکزی در راستای ساماندهی به تعاونی‌های غیر مجاز و موسسات مالی با قوت دنبال می‌شود و دولت هیچ برنامه‌ای برای تغییر رییس کل بانک مرکزی ندارد و طبیعی است که در این مسیر برخی افرادی که ردپای آنها در ایجاد اختلال در نظام پولی و مالی کشور مشهود است دست به عملیات تخریب و شایعه سازی بزنند.

وی همچنین با اشاره به مطرح شدن نام دکتر نهاوندیان به عنوان جایگزین سیف در این شایعات افزود: در گفت‌وگویی که با معاون اقتصادی رئیس جمهوری داشته، وی نیز این موضوع را تکذیب کرده است.

پیشتر نیز این شایعه توسط منابع نزدیک به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت تکذیب شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین