کد خبر: ۴۹۶۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

ملی پوش صنعت نفت: ما پشت کمالوند هستیم/ مسئولین باشگاه کجا هستند؟

مسعود ابراهیم زاده می گوید به خاطر مشکلات مالی و جوابگو نبودن مدیران این تیم، در تمرین شرکت نمی کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
مدافع ملی پوش صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: تمام تلاش ما این بود که بازی را ببریم چون پرسپولیس سه روز قبل بازی کرده بود و خسته بود. ما از جلو بازی را بستیم و دفاع کردیم. درست است که گل خوردیم ولی خیلی خوب بازی کردیم. هر چه از زمان بازی گذشت، ما بهتر شدیم. در نهایت بازی به پنالتی رفت و بازی را بردیم.

مدافع ملی پوش صنعت نفت آبادان درباره عملکرد داور مسابقه گفت: داوری مشکل خاصی نداشت. آن صحنه پنالتی نبود. توپ به سینه حسین بغلانی خورد و کمک داور اعلام کرد و داور تصمیمش را برگرداند.

او درباره انتقاد فراز کمالوند از مدیران باشگاه گفت: من نمی دانم مسئولین کجا هستند. یک نفر نیامده قبل از بازی با ما صحبت کند. پنج روز است که پول در حساب باشگاه است اما به ما پول نمی دهند.

ابراهیم زاده درباره اینکه اگر کمالوند به تمرین نیاید، آن ها چه کار می‌کنند گفت: کمالوند تا الان پشت ما بود. هر تصمیم که کمالوند بگیرد، ما پشت او هستیم. اگر کمالوند سر تمرین نیاید، من خودم به تمرین نمی آیم. بازی با استقلال هم در پیش است اما به تمرین نمی آیم. مسئولین کجا هستند؟ چه کسی جوابگوی بازیکنان است؟
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین