کد خبر: ۴۹۶۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

انصارالله یمن خطاب به عربستان: شما صنعا را بمباران می‌کنید و ما ریاض و ابوظبی را بمباران می کنیم

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا چتر حمایتی واقعی برای ائتلاف متجاوز است و طراح این تجاوز به شمار می‌آید و عربستان و امارات ابزارهای واشنگتن در این راستا هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود درباره آخرین تحولات مربوط به این کشور پس از گذشت ۱۰۰۰ روز از تجاوزات آشکار سعودی علیه یمن گفت: ائتلاف متجاوز سعودی تمام قوانین و پیمان ها را نقض کرده است و به هیچ قانونی پایبند نیست.

وی افزود: آمریکا چتر حمایتی واقعی برای ائتلاف متجاوز است و طراح این تجاوز به شمار می آید و عربستان و امارات ابزارهای واشنگتن در این راستا هستند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به اینکه ائتلاف متجاوز سعودی برای تحقق اهدافش دست به هر جنایتی زد، اظهارکرد: متجاوزان بازارها و مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهند تا غیرنظامیان بیشتری را به قتل برسانند زیرا هدف متجاوزین از بین بردن اراده مردم یمن و از بین بردن تمام عناصر زندگی در یمن است.

عبدالملک حوثی با بیان اینکه متجاوزان طی ۱۰۰۰ روز گذشته تلاش کردند یک ملت مسلمان و آزاده را از بین ببرند و سرزمین آن‌ها را اشغال کنند، گفت: جهان از جمله سازمان ملل هم به جنایت‌های متجاوزان علیه یمن اذعان کردند.

وی افزود: با وجود همدستی سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی با عربستان، آنها به بخش کوچکی از جنایت‌های متجاوزان اذعان کردند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه عربستان و امارات نقش مخربی در امت اسلام بازی می‌کنند، افزود: رژیم سعودی فقط ابزاری در دست آمریکاست.

عبدالملک حوثی با تأکید بر اینکه ادعاهای نظام عربستان تفاوتی با ادعاهای ابوجهل ندارد، تصریح کرد: اقدامات نظام سعودی هیچ گونه ارتباطی با اسلام ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه از تصمیمی که برای مقابله با متجاوز گرفتیم، پشیمان نخواهیم شد، گفت: در برابر این ۱۰۰۰ روز جنایت و ریختن خون بیگناهان و تجاوزگری، ۱۰۰۰ روز مقاومت نیز وجود داشت و ملت یمن در مقابل جدیدترین تکنولوژی‌های نظامی غربی مرگبار ایستادگی کرد.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: اگر ملت یمن تصمیم می‌گرفت در مقابل متجاوزان تسلیم شود، تصمیمی شرم‌آور و لکه ننگی در تاریخ بود و ما در موقعیتی مقدس هستیم که در دنیا و آخرت به آن افتخار می‌کنیم.

عبدالملک حوثی تصریح کرد: ائتلاف متجاوز برای تداوم تجاوزگری علیه یمن به مدت دو هفته و یا نهایتا دو ماه برنامه‌ریزی کرده بود که با مقاومت مردم یمن مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعاتی دریافت کردیم؛ مبنی بر اینکه مسئولانی در ائتلاف متجاوز چند بار به صورت عبدربه منصور هادی سیلی زدند.

رهبر انصارالله یمن گفت: موشک بالستیک امروز به کاخ‌های دشمن رسید و هر چقدر جنایت‌های متجاوزان بیشتر شود، شیوه‌های ما برای مقابله افزایش خواهد یافت.

عبدالملک حوثی یادآور شد: ائتلاف متجاوز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا یمن شاهد یک قحطی بی سابقه شود.

وی تاکید کرد: شما صنعا را بمباران می‌کنید و ما ریاض و ابوظبی را بمباران می کنیم. شما کاخ ریاست‌جمهوری صنعا را بمباران می‌کنید و ما کاخ‌های شما را بمباران می‌کنیم. متجاوزان باید از شکستشان در عراق و سوریه عبرت می‌گرفتند.

رهبر انصارالله یمن با تاکید بر این نکته که گزینه‌ای به جز مقاومت در برابر متجاوزان نداریم، افزود: ما چهره زشت دشمن را در این کشتارها و محاصره دیدیم و یمنی‌ها از وحشیگری نظام سعودی بهت زده شدند.

وی تصریح کرد: دعوت به اختلاف و تفرقه یکی از شیوه‌های دشمن در یمن است و هر کسی که خواهان گشودن صفحه‌ای جدید با دشمن است، باید بهای موضع خود را پرداخت کند.

عبدالملک حوثی با بیان اینکه ما در مرحله‌ای استثنایی و تاریخی هستیم و یمن امروز با چالشی سرنوشت‌ساز روبروست، تاکید کرد: تجربه موشکی ما روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و برد آن افزایش می‌یابد و اماکن دیگری را هدف قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر این نکته که بسیاری از یمنی‌ها به منظور دفاع از یمن و مقابله با دشمن آماده هستند دست به هر اقدامی بزنند، خاطرنشان کرد: اکنون ما همه عوامل لازم برای کسب قدرت را مورد توجه و اهتمام قرار می‌دهیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین