کد خبر: ۴۹۷۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

مدارس ۴ شهرستان خوزستان تعطیل شد/فعالیت ادارات در ۶ شهر خوزستان تا ساعت ۱۳

کلیه مدارس شهر های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در نوبت ظهر امروز تعطیل شد. همچنین فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی اهواز و پنج شهرستان دیگر استان به علت گرد و خاک تا ساعت ۱۳ است.
آفتاب‌‌نیوز :
مدارس نوبت ظهر امروز اهواز، کارون، حمیدیه، باوی و ماهشهر به دلیل شدت گرد و غبار تعطیل اعلام شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، پیرو نامه شماره ۴۴/۴۴/۳۵۲۹۵ مورخ ۹۶/۱۰/۳ موضوع اطلاعیه شماره ۲۸ مورخ ۹۶/۱۰/۳ مرکز ملی پایش و هشدارسریع گردوخاک اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وزش بادهای قابل ملاحظه تا شدید و انتظار برخاستن گردوخاک و کاهش دید افقی در اهواز و حومه و مناطقی از جنوب و غرب استان در روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۰/۰۴ با انتظار افزایش غلظت گرد و خاک در مناطق مرکزی استان از اواسط وقت روز مذکورو با عنایت به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، بدینوسیله مهدکودک ها و کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه) اهواز، کارون، حمیدیه و باوی، در نوبت بعدازظهرروز دوشنبه (روزجاری) مورخ ۹۶/۱۰/۰۴ تعطیل اعلام می گردند.

مدارس ماهشهر هم تعطیل شدند

سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: با توجه به افزایش میزان گرد و غبار در این شهرستان، کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت بعد از ظهر در ماهشهر تعطیل است.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان گرد و غبار در شهرستان ماهشهر از حد مجاز بیشتر شده و به این دلیل کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان در نوبت بعد از ظهر در ماهشهر تعطیل است.

وی افزود: تصمیمی برای تعطیلی دانشگاه ها اتخاذ نشده و دانشگاه ها تعطیل نیستند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه ساعت های پایانی تایم اداری است، ادارات شهرستان نیز تعطیل نشده اند.

تکمیلی/فعالیت ادارات در ۶ شهر خوزستان تا ساعت ۱۳ اعلام شد

بنا بر اعلام مدیریت بحران استانداری خوزستان، فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی اهواز و پنج شهرستان دیگر استان به علت گرد و خاک تا ساعت ۱۳ است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین