کد خبر: ۴۹۸۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

نماینده کاشمر: نحوه پرداخت موسسسات مردم را گله‌مند کرده است/ معیشت اقتصادی عامل تجمعات امروز

نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد گفت: در تسویه حساب مردم با موسسات مالی مبالغی از مردم کم می‌شود و مردم به این امر اعتراض دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهروز بنیادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تجمع مردم در مشهد، کاشمر و نیشابور گفت: نماینده‌های مجلس بارها در صحن علنی و غیرعلنی با حضور رئیس بانک مرکزی جلسات متعددی برگزار کرده‌اند و کمیته‌ای مامور پیگیری شده است که مسوول آن آقای پزشکیان هستند.

وی افزود: پرداخت‌ها در حال انجام است اما چیزی که مردم را گله‌مند کرده است، نحوه پرداخت موسسات است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تسویه حساب‌ها مبالغی از مردم کم می‌شود و مردم به این امر اعتراض دارند و باید این امر حل شود.

بنیادی ادامه داد: چند هفته مجلس درگیر بودجه شده است و کمیسیون‌ها تمرکزی بر این مسئله نداشتند اما پیگیری‌ها ادامه دارد و در این مسئله غفلتی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تجمعات امروز باید ریشه‌یابی شود، گفت: بحث‌هایی بین نمایندگان در حال شکل‌گیری است که از سازمان‌های مربوطه مثل حفاظت اطلاعات، استانداری خراسان و هر دستگاه متولی بخواهیم تجمع مردم را توضیح دهند که چه خواسته‌هایی داشته‌اند.

نماینده مردم کاشمر تصریح کرد: در مطالبات مردم بحث معیشت اقتصادی مطرح است که این مسائل نیز در مجلس در حال رصد و پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
پرداخت ۹۸٪ بدهی به سپرده گذاران کاسپین دروغ محض است .
سپرده گذاران تا احقاق حقوق قانونی خود از پای نخواهند نشست و ساکت نخواهند شد.
معلوم نیست چه دست هایی در کار است، چه افرادی ذینفع هستند و چه زد و بندهایی پشت پرده وجود دارد که رییس مجلس نمی گذارد پرونده موسسه کاسپین که با مجوز بانک مرکزی سپرده های مردم را جمع کرد و آن را به بهانه واهی (در غیر مجاز بودن موسسه در جذب سپرده) به یغما برده است، مطرح شود.
چه کسی می داند چرا رییس مجلس بر خلاف قانون سئوال از رییس جمهور را مسکوت نگه داشته است ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین