کد خبر: ۴۹۹۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

موتلفه خواستار اشد مجازات فتنه گران جدید شد

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای حمایت قاطع خود از دولت را برای حل مشکلات اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حزب موتلفه اسلامی بیانیه‌ای در پی شرارت برخی عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی صادر کرد و در آن تاکید کرد: مسئولین دولتی در پاسخ به مطالبات مردم در حل مشکلات آنان بکوشند.

در بخش دیگری از این بیانیه اشاره شده است: آشوب‌های چند روز اخیر که به بهانه گرانی و مشکلات اقتصادی به وقوع پیوسته، بنا به اعترافاتی که ترامپ و نتانیاهو و برخی مقامات اروپایی مثل وزیر خارجه انگلیس کرده‌اند، با حمایت آنها صورت گرفته است.

خوشبختانه معترضین به وضعیت اقتصادی، در همان ساعات اولیه ی حرکت‌های آشوبگرانه، حساب خود را از فتنه‌گران جدا کردند و اغتشاشگران تنها ماندند. مقامات امنیتی و قضایی باید فتنه‌گران جدید را که پای در محاربه با نظام گذاشته‌اند و با اسلحه سرد و گرم به ملت حمله کردند و شماری را به شهادت رساندند، به اشد مجازات برسانند.

حزب موتلفه اسلامی با درک شرایط حساس و خطیر کنونی یادآور می‌شود که علی‌رغم کاستی‌ها و مشکلات و سوء تدبیر برخی مقامات دولتی در حل مشکلات مردم، قاطعانه از دولت و همه نهادها و ارگان‌ها حمایت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که اوباش و منافقین و نیز استکبار جهانی مشروعیت دولت قانونی را زیر سؤال ببرند. ما از مسئولین می‌خواهیم در پاسخ به مطالبات مردم در حد مقدورات عمل کنند و در مورد عمل به وعده‌های داده شده با صداقت، مشکلات را بیان کرده و در حل آن بکوشند

 کارد به استخوان برسد هم مردم به اسلام توهین نمی کنند

محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان و مشاور فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اعتراضات مردم در شهرهای مختلف گفت: خواسته و مطالبه حق مردم است برخورد با مفاسد، عدالت اجتماعی، رفع بیکاری و جلوی گرانی ها را گرفتن، حق مردم است. ولی این خواسته های مردم کم کم به سمتی کشیده شد که به شکل رفتارهای غیر عادی و آشوبگرانه درآمد و کسانی خواستند از این موج به نفع بیگانگان استفاده کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس هفتم و هشتم ادامه داد: همانطور که دیدیم توهین هایی به ارزش های اسلامی و پرچم جمهوری اسلامی و توهین به مقامات نیز بوجود آمد در حالیکه مردم حتی اگر کارد به استخوانشان هم برسد، چنین کارهایی نمی کنند.

وی ادامه داد: آنچه مهم است اینکه مردم ما با هر سختی که روبرو بشوند، امکان ندارد علیه نظام و ارزش های آن حرفی بزنند و شما در همین نه دی تجمعات مردم را دیدید و در همین دو سه روزه در چندین شهر دیدیم که این آشوب گری  و هنجار شکنی ها را محکوم کردند.

وی افزود: به هر حال این اعتراضات دلایلی مانند تورم گرانی، بیکاری و شرایط بد اقتصادی دارد و نارضایتی مردم درست است. در حال حاضر هم بودجه سال آینده در مجلس مطرح می شود که من هم به نمایندگان گفتم که این بودجه باید در جهت منافع مردم و منافع کشور و طبقات محروم کشور باشد و همه این موضوع را قبول داریم.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان در خصوص عملکرد صدا و سیما هم گفت: خوب است همزمان که صدا و سیما اگر اغتشاش ها را نشان می دهند آن بخش از خواسته های مردم و حرف منطقی مردم را نیز پوشش دهند. صدا و سیما باید خواسته های منطقی و مشروع و دلسوزانه مردم را منعکس کنند.

پیام یادگار امام: فرصت طلبان از دغدغه بحق مردم سوء استفاده کردند

حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(ره) در پیامی نسبت به اعتراضات اخیر واکنش نشان داده است.

در این پیام آمده است: الگوی مطلوب حکومت حضرت امام(ره) کاملاً روشن است؛ این الگو، جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای مردم و با هدایت و رهبری ولایت فقیه است که نقش ستون فقرات نظام را دارد.

این الگو اساساً قابل خدشه نیست؛ زیرا پشتوانه رأی 98درصدی مردم و تأیید ولایت فقیه را دارد و اگر کسی این اصول را نپذیرفت بی‌تردید در اعتقادش به امام و جمهوری اسلامی و آراء عمومى باید تردید کرد.

او در بخش دیگری از این پیام اشاره کرده است: متأسفانه عده‌اى فرصت‌طلب از دغدغه و دل‌نگرانى و مطالبات بحق اقتصادى و معیشتى مردم سوء استفاده کرده و با بر هم زدن نظم عمومى جامعه و تخریب اماکن عمومى و مذهبى باعث تضییع حقوق مردم شده‌اند. حمایت‌هاى عجیب سران کشورهاى متخاصم و افراد منفورِ ضد ملت ایران از این آشوبگران نیز خود جاى بسى تأمل دارد. 

یقیناً صف عموم مردم ایران اسلامى از آشوبگران جداست و همه مردم عزیز ایران اسلامى در شرایط کنونى کشور، باید با حفظ آرامش و با درک و بصیرت واقعى، وحدت همیشگى‌شان را به رخ معاندان و مخالفان نظام و مردم ایران، بکشند و مانع از سوء استفاده جریان تخریبگر از احساسات مردم شوند.

او پایان می نویسد: توصیه‌اى نیز به مسئولان اجرایى و قانونگذارى کشور، در تصویب بودجه عمومى سال آینده کشور حتماً وضعیت معیشت جامعه در تصویب مصوباتتان لحاظ گردد.

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین