کد خبر: ۴۹۹۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

یک فعال دانشجویی:دولت صحنه‌گردانان تجمعات اخیر را به مردم معرفی کند

قائم مقام ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی گفت: اگر احزاب را از کار بیاندازیم، درخواست‌های مسالمت آمیز مردم به کف خیابان می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
سینا عمرانیان، اظهار کرد: در قانون اساسی اشاره شده که حق اعتراض به صورت مسالمت‌آمیز برای همه موجود است، ولی این‌که فضا را به سمت ساختارشکنی ببریم موجی است از سوی افرادی که با نظام مشکل دارند.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد علاقه دارند شرایط را به گونه‌ای غبارآلود پیش ببرند ولی دود این وضعیت در چشم خودشان می‌رود.

قائم مقام ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی افزود: در این تجمعات ابتدا شعارهای معمولی بر علیه گرانی و شرایط اقتصادی بود، ولی در ادامه این داستان به سمت سواری برخی افراد ضد انقلاب می‌رود و اصل نظام را مورد نشانه قرار می‌دهند و دولت باید به این اعتراضات واکنش نشان دهد.

 عمرانیان عنوان کرد: دولت باید وضعیت معیشتی که خواسته مردم است را بررسی و بهبود بخشد و درگام دوم نیز دولت باید با افرادی که در این داستان نقش دارند و صحنه‌گردان هستند به صورت قاطع برخورد و آنها را به مردم معرفی کند.

وی با بیان این‌که مردم باید اعتراض‌های خود را از طریق گفت‌وگوی مدنی پیش ببرند، گفت: احزاب برای این ایجاد شدند که از طریق مسالمت آمیز و به صورت مدنی درخواست‌های مردم را به سمت حاکمیت و دولت انتقال دهند ولی متاسفانه یک عده احزاب را ناکارآمد جلوه دادند و اگر احزاب را از کار بیاندازیم ناخودآگاه درخواست‌های مسالمت آمیز مردم به کف خیابان می‌رسد.

قائم مقام ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی اظهار کرد: بهترین راه برای رساندن پیام به دولت، باید از طریق احزاب باشد، احزاب کارآمد هستند و این درخواست‌ها را به دولت انتقال می‌دهند و امیدوارم نتیجه‌اش هم مثبت باشد.

عمرانیان با اشاره به این‌که شرایط اقتصادی و سیاسی به هم مرتبط است، عنوان کرد: اول باید شرایط سیاسی کشور را آرام کنیم و زمانی که فضای سیاسی و جریان‌های سیاسی دچار التهاب است اثر اصلی‌اش بر حوزه اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: باید فضای سیاسی آرام شود و جناح‌ها با هم گفت‌وگو کنند و زمانی که گفت‌وگویی مطلوب در فضای سیاسی انجام شود، مطمئنا سیاست‌های اقتصادی دولت هم در جهت رفع گرانی‌ها پیش می‌رود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین