کد خبر: ۵۰۰۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

نمایندگان در عزل و نصب مدیران استانی دخالت نمی‌کنند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این باور هستم هنوز هم که هنوز است، آن‌طور که باید دولت روحانی در استان اردبیل مستقر نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا کریمی با بیان این‌که «باید مدیران شایسته و همسو با دولت در استان اردبیل مستقر شوند» تصریح کرد: مدیرانی که سیاست‌های دولت تدبیر و امید را قبول نداشته باشند، نمی‌توانند این سیاست‌ها را پیاده کنند.

وی با بیان این‌که «نمایندگان در عزل و نصب مدیران استان و شهرستان ها دخالت نمی‌کنند»، اضافه کرد: نمایندگان وظیفه ای برای عزل و نصب ها ندارند اما نظرات مشورتی خود را به استاندار و وزیران انتقال می‌دهیم.

وی با بیان این که «طبق ابلاغیه وزارت کشور، تغییرات مدیران باید تا پایان بهمن ماه انجام شود»  ابراز امیدواری کرد که استاندار و مسئولان وزارتی در عزل و نصب ها، مدیران ناکارآمد و غیر عملگرا را از سیستم مدیریتی کنار گذاشته و افراد شایسته و کارآمد را وارد سیستم مدیریتی استان اردبیل کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که «همیشه از تفکرات و خط مشی سیاسی خود حمایت کرده و رای داده‌ام»، اظهار کرد: حمایت‌ها چه در سطح مدیریتی و چه در سطوح دیگر باید عقلانی باشد به همین جهت با حمایت های ویرانگر مخالف هستم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین