کد خبر: ۵۰۰۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره خبر نوجوان 10 ساله

مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور درباره انتشار يك خبر در فضاي رسانه‌اي كشور درخصوص معرفي مشاور نوجوان سازمان برنامه و بودجه توضيحاتي منتشر كرد.
آفتاب‌‌نیوز : مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور درباره انتشار يك خبر در فضاي رسانه‌اي كشور درخصوص معرفي مشاور نوجوان سازمان برنامه و بودجه توضيحاتي منتشر كرد.

براساس اين توضيحات، جناب آقاي دكتر نوبخت معاون محترم رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در جريان سفر استاني به استان البرز پس از ملاقات با آقاي حسين عطايي نوجوان ده‌ساله و آشنايي با توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي وي، ضمن قدرداني و تشويق، به رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان البرز ابلاغ نمودند تا با هدف حمايت از نخبگان تمهيد شايسته‌اي براي بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي اين نوجوان نخبه به عمل آورد.

بر اين اساس، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان البرز در حكمي آقاي حسين عطايي را به عنوان مشاور افتخاري سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان البرز انتخاب نمودند.

لازم به يادآوري است به دنبال حضور اين نوجوان در يكي از برنامه هاي تلويزيوني برخي رسانه ها به اشتباه وي را مشاور رييس سازمان برنامه و بودجه معرفي كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین