کد خبر: ۵۰۱۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

تایید خودکشی یکی از بازداشت‌شدگان در کلانتری 12 اراک

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی ضمن تایید خودکشی یکی از بازداشت شدگان در اراک گفت: با وجود اینکه آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود است بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
قاسمی با اشاره به خودکشی یکی ازمتهمان در بازداشتگاه کلانتری 12 اراک گفت: این فرد چندین سابقه کیفری و سابقه حمل مواد مخدر و خودزنی را در پرونده خود داشته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این در حالی است که برخی رسانه‌ها به نقل از خانواده این فرد، گفته‌اند که وی هیچ‌گونه سابقه اعتیاد و حمل مواد مخدر نداشته است.

همچنین در روزهای اخیر و بعد از انتشار خبر فوت این جوان، پلیس اعلام کرده بود که وی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر نبوده و در ارتباط با مواد مخدر بازداشت شده بود.

با این حال، دادستان استان مرکزی ادامه داد: آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است؛ از طرفی فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود می باشد، بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری تایید شده است.

به نوشته خبرگزاری میزان، دادستان اراک در پایان گفت: بلافاصله پس از گزارش موضوع، بازپرس سر صحنه حاضر و ادله را بررسی کرده است، در عین حال پرونده نیز برای پزشکی قانونی ارسال شده و در حال انجام تحقیقات است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین