کد خبر: ۵۰۱۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

مرگ غم انگیز نازنین 6 ساله به خاطر غفلت مادر

خورشید روز سیزدهم دی‌ماه، غروب غم‌انگیزی داشت. شبح مرگ بر روی سر دخترک بازیگوش سایه افکنده بود. نازنین کوچولو با عروسکش بازی می‌کرد. برادرش هم در اتاق دیگر مشغول بازی و نوشتن مشق‌هایش بود. مادر دخترک احساس استخوان درد شدیدی داشت یک قرص مسکن خورد و سرش را روی بالشت گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
چند دقیقه‌ای نگذشته بود که پلک‌های زن ۳۹ ساله سنگین شد و او به خواب عمیقی فرو رفت. نازنین به داخل آشپزخانه و سراغ یخچال رفت. شاید احساس گرسنگی می‌کرد که در یخچال را باز کرد. دختر ۶ ساله، شیشه شربت متادون را برداشت. در شیشه را به سختی بازکرد و اتفاقی که نباید می‌افتاد، رخ داد. 

دخترک کمی از شربت متادون خورد و دقایقی بعد نقش زمین شد. تاریکی شب فرارسیده بود که پدر نازنین از سرکار به خانه برگشت. او متوجه وخامت حال دختر کوچک خود شد و همسرش را از خواب سنگین بیدار کرد. آن‌ها با دیدن شیشه متادون فهمیدند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پدر و مادر نازنین‌، دختر کوچک خود را بلافاصله به مرکز درمانی محله‌شان رساندند. حال طفل معصوم اصلاً خوب نبود. پیکر نیمه‌جان نازنین بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت. 

متأسفانه با وجود تلاش پزشکان و مراقبت‌های پزشکی، نازنین بعد از گذشت چند ساعت، جان خود را از دست داد. دفتر زندگی نازنین بسته شد و از او عکسی کوچک و چهره‌ای خندان و بانمک در قاب عکس روی دیوار اتاقش به یادگار ماند. جسد دختر کوچولو به سردخانه انتقال یافت تا پس از انجام تشریفات قانونی برای خاک‌سپاری تحویل خانواده‌اش بشود. نازنین ۶ ساله مثل خیلی از بچه‌هاقربانی سهل انگاری پدر یا مادر خود شد که در یخچال شیشه شربت متادون نگهداری می کنند،مادر عزادار این دخترک در حالی رخت عزا به‌تن کرد که فرزندش را بیشتر از جان خودش دوست داشت.

رکنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
2
تقصیر مادر بود که شربت متادون در یحچال بود؟ مادر هم انسان است و وقتی بیمار است نمی تواند مواظب داروهای شوهر معتادش باشد!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین