کد خبر: ۵۰۱۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

واکنش امام جمعه کرج به شعار "جمهوری ایرانی" در اعتراض‌های اخیر/انتقاد از سفر مقامات انگلیس به تهران

امام جمعه کرج گفت: برخی مسئولان در قبال شعارهایی که درباره جمهوری ایرانی داده می‌شود واکنشی نشان نمی‌دهند، آیا این مساله مصداق تهاجم فرهنگی نیست؟ مسئولان باید خط خود را از دشمن جدا کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با بیان اینکه ملت ایران ایستادگی خود در میدان‌های سخت را به اثبات رسانده است، گفت: ملت بیدار ایران اسلامی تا نابودی کامل استکبار به سرکردگی آمریکا از پای نخواهد نشست.

وی در ادامه به مسائل مربوط به تهاجم فرهنگی، اشاره و خاطرنشان کرد:  رهبری در پانزدهمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه فرمودند «وقتی سخن نادرستی و یا یک مطلب غلطی درباره مسائل دین مطرح شد باید موضع هر انسان مومنی مشخص شود». 

حسینی همدانی با بیان اینکه عده‌ای مدعی شدند نسبت به پیغمبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) می‌شود نقد داشت تصریح کرد:  اگر کسی قائل به نقد رسول خداست به عنوان اینکه شاید وی اشتباه می‌کرده و ممکن بوده موضعی نادرست گرفته باشد، باید بگوییم دچار انحراف است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه خاطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج به مسائل مربوط به سیاست خارجی اشاره و اعلام کرد: برخی مقامات انگلیسی به کشور سفر داشته‌اند، چرا سفر برخی مقامات که وضعیت معلومی دارند رسانه‌ای نمی‌شود و مخفیانه می‌آیند و می‌روند.

وی با اشاره به کنفرانس امنیتی تهران با موضوع امنیت در غرب آسیا، روندها و چالش‌های نوظهور اظهار کرد: دخالت غربی‌ها بزرگترین مشکل منطقه است.

حسینی همدانی به موضوع برجام اشاره کرد و ادامه داد: مساله‌ای که اهمیت دارد این است که ایران زیر بار تعهد جدیدی نرود و وزیر خارجه نیز باید اعلام کند که اگر تحریم بازگردد ایران برای خروج از برجام تردید نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وی در بخش پایانی از خطبه‌های این هفته به مسائل استان اشاره و اعلام کرد: مسئولان در به کارگیری افراد باید قانون را در نظر بگیرند و از اهل فتنه و دست اندازان به بیت المال دعوت به همکاری نشود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین