کد خبر: ۵۰۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

تله‌گذاری قلعه‌نویی برای سپاهان

سرمربی ذوب آهن می‌گوید تاکتیک تیمش مقابل سپاهان بر مبنای تله‌گذاری بر این تیم و زدن گل در ضد حملات بود.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از پیروزی دو بر یک ذوب آهن برابر سپاهان در داربی اصفهانی‌ها، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری اظهار کرد:  این بازی بازی عشق، معرفت و تکریم بود و این رابه خاطر برد تیم نمی‌گویم و کاری به نتیجه ندارم. زمانی که وارد بازی شدیم سپاهانی‌ها  ما را تشویق کردند و این افتخار فوتبال است و امیدواریم این در همه جای ایران این نوع برخوردها باب شود من می‌گویم یکی از بهترین بازی‌های من این بازی است مانند تراکتور و النصر که بازی خوشایندی بود.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: امروز احترام زیادی از هواداران دیدیم و یک سری درگیری‌ها وجود داشت که نمی‌خواهم وارد آنها شوم. این بازی سه حالت داشت که یا مابرنده باشیم یا بازی به تساوی برسد و یا اینکه سپاهان برنده بازی باشد که ما برنده شدیم. باید واقعیت‌ها را گفت دراین بازی‌ می‌توانستیم سه یک عقب بیافتیم و سپاهان موقعیت‌های زیادی داشت که با بی‌دقتی نتوانست به گل برسد اما در کل خوشحالم که شش امتیاز در اصفهان گرفتیم. تاکتیک ما در این بازی این بود که عقب بنشینیم و تله گذاری کنیم که نتیجه داد و توانستیم به گل برسیم اما در نیمه دوم سپاهان موقعیت خوبی نداشت و ما خوب بازی می کردیم.

او گفت: در کل دوران مربیگری تنها دو سال دغدغه مالی نداشتم که در سپاهان حضور داشتم. ‌تا الان یک ریال پاداش نگرفته‌ایم. امیدوارم که دوستان نگاه‌شان را به تیم عوض کنند. در فوتبال دو نفر رشد می‌کند؛ کسی که پول می‌گیرد و کسی که بازی می‌کند. ما نیاز به این داریم که پول تزریق شود چون بازی‌های آسیایی در پیش داریم. نگاه‌ها را باید به ذوب آهن عوض کنیم.

قلعه‌نویی اظهار کرد: همه جای دنیا باخت وجود دارد مگر مورینیو از چلسی نرفت؟ مردم مطالبات دارند؛ هم در ورزش و اقتصاد که باید به نحوه درست این اعتراضات بیان شود.

او درباره اعتراض سپاهانی‌ها به کرانچار یادآور شد: کرانچار مربی بزرگی در دنیاست و برای اصفهان افتخارات زیادی آورده و همه باید او را دوست داشته باشند اما برخی از هواداران جوان هستند و این مشکل وجود دارد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به توانایی سپاهان در گردش توپ گفت: اگر بخواهیم چند تیم در ایران نام ببریم سپاهان یکی از آنهاست. این تیم در گردش توپ جزو بهترین‌های ایران است.

به گزارش ایسنا، قلعه نویی در پایان گفت: ما در نیمه دوم روزنه‌ها را برای سپاهان بستیم و از دقیقه‌ای که مهدی رجب‌زاده وارد زمین شد توانست رهبری خوبی داشته باشد و توانستیم در تله گذاری‌هایی که داشتیم نتیجه مناسبی داشته باشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین