کد خبر: ۵۰۱۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

مخالفت شهردار تهران با برگزاری هر نوع مراسم جشن تولد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از مردم خواست تا اخبار رسمی مرتبط با شهرداری تهران را صرفا از رسانه‌های معرفی شده و رسمی شهرداری تهران دنبال کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل  از پایگاه خبری شهرداری تهران، اخیرا یک کانال تلگرامی با تبریک روز تولد شهردار تهران از راه‌اندازی پایگاه خبری خود به این مناسبت خبر داده که شائبه ارتباط با مجموعه شهرداری تهران را ایجاد کرده است.

در همین رابطه امین عارف نیا، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: ما از فعالیت رسانه‌های حوزه شهری استقبال می‌کنیم اما هرگونه ارتباط مجموعه شهرداری تهران با این رسانه تکذیب می‌شود.

وی افزود: درخصوص روز تولد شهردار تهران برخی دوستان لطف داشته و تمایل به ارسال پیام تبریک، دسته گل و حتی برگزاری جشن تولد برای شهردار تهران داشتند که با توجه به شخصیت جناب دکتر نجفی و همچنین بخشنامه اخیر شهردار تهران مبنی بر صرفه جویی و اولویت دادن به برنامه‌های کاری شهر تهران با این نوع اقدامات به جد مخالفت شد.

عارف نیا در خاتمه تاکید کرد: شهروندان تهرانی و اهالی محترم رسانه اخبار مرتبط با شهردار تهران را صرفا از سایت و حسابهای رسمی شهرداری تهران و همچنین شبکه اجتماعی نجفی مدیا دنبال کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین