کد خبر: ۵۰۱۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۱

خواص "شلغم"؛ بهترین تقویت‌کننده قوای جنسی و جسمی

در این مطلب، خواص مختلف "شلغم" بررسی شده؛ شلغم یکی از بهترین تقویت‌کننده‌های قوای جنسی و جسمی است.
آفتاب‌‌نیوز :
"شلغم" دارای طبیعتی گرم و تر است و با آنکه شیرین و حاوی مواد قندی است اما هرگز تحت فعالیت میکروارگانیزم‌های موجود در هوا فاسد نمی‌شود حتی فسادپذیری در خوراکی‌هایی که با شلغم پخته می‌شوند، بسیار ضعیف است.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از تسنیم، "شلغم" یکی از بهترین‌ موادغذایی برای تقویت قوه بنیه بدن است همچنین یکی از بهترین تقویت‌کننده‌های قوای جنسی است.

می‌توان از "شلغم" ترشی تهیه کرد و آن را به‌صورت ترشی مصرف کرد, حکما، برای رفع مضرات "شلغم", زیره و شیرینی‌ها را به عنوان مصلحات آن بیان کرده‌اند بنابراین اگر روی "شلغم" زیره پاشیده شود یا با شیرینی میل شود، دچار مضرات آن نخواهید شد.

وقتی فردی با یک برنامه غذایی منظم به مصرف "شلغم" در فصول سرد یعنی پاییز و زمستان می‌پردازد، در واقع مانند کسی است که به ایمن‌سازی خانه‌اش اقدام می‌کند,  "شلغم"  باعث ضدعفونی کردن دستگاه هاضمه می‌شود همچنین "شلغم" با افزایش میزان ادرار به دفع فضولات بدن کمک می‌کند. 

روش تهیه مُخَلَّل یا ترشی "شلغم"

یکی از ترشی‌های معروف و لذیذ و خوشمزه ترشی "شلغم" است؛ این ترشی نیز مانند تمام ترشی‌های دیگر از "شلغم" سرکه و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود؛ بهتر است قبل از هر چیزی شیشه‌هایی که می‌خواهید ترشی را در آن درست کنید با قرار دادن در آب جوش استریل کنید, بعد تامل کنید تا کامل خشک شده و هیچ نم یا رطوبتی نداشته باشند, مقدار دلخواه شلغم نازک و بی‌ریشه را بشویید وبه قطعات دلخواه بریده و داخل ظرف شیشه‌ای بریزید، سرکه انگوری خانگی بسیار تند «به مقدار کافی» و به دلخواه خردل یا سایر چاشنی‌ها را «به مقدار کم» به آن اضافه کنید، در ظرف را ببندند و بگذارید برسد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین