کد خبر: ۵۰۲۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
پاره‎های تن وطن از میان شعله‎های آتش تا افق محبوب پر کشیدند

تسلیت شرکت ملی نفتکش درپی جان باختن ٣٠ دریانورد

شرکت ملی نفتکش ایران در پیامی شهادت ۳۰ دریانورد ایرانی نفتکش سانچی را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
متن پیام به شرح زیر است: دریانوردان شهید خانواده نفتکش، فداکارانی‌اند که بیکران به ایران اسلامی عشق داشته و جان به کف از سال‌های جنگ تحمیلی تا دوران سازندگی تا تحریم های ظالمانه، همواره سفیران غیور ایران، در آب‌های جهانی بوده و هستند.

حادثه غم انگیز نفتکش "سانچی" که در چند دهه اخیرکم سابقه بوده، علی رغم تلاش های فراوان دستگاه‌های مختلف اجرایی و پیگیری مستقیم ریاست محترم جمهوری با تعیین وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه و تلاش تمام مدیران و مسئولین شرکت ملی نفتکش ایران، سازمان بنادر و دریانوردی و تکاوران غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران برای یافتن روزنه امیدی جهت تعیین سرنوشت قطعی سرنشینان و یافتن پیکرهای مطهر آن عزیزان وجود داشت به یاس گرائید و ملت بزرگ و شریف ایران را داغدار کرد.

ملت شریف ایران، پاره‌های تن وطن از میان شعله‌های آتش تا افق محبوب پر کشیدند؛ اینک واژه‌ها در تفسیر غیرت و شرف دریادلان عرصه عشق و ایثار و شهادت وامانده اند. غیور مردان شرکت ملی نفتکش ایران در مدت حیات ۶۲ ساله خود در تاریخ معاصر پر فراز و نشیب کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه دوران تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی با اهدا دهها شهید و جانباز سرافراز، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آوردند و نقشه‌های شوم دشمنان برای فلج کردن اقتصاد کشور را عقیم گذاشتند.

شرکت ملی نفتکش ایران این ضایعه بزرگ را خدمت مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار و به ویژه خانواده‌های صبور و داغدار نفتکش تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات از خداوند باری تعالی برای شهیدان بزرگوارمان، صبر و شکیبایی برای خانواده های عزادار آرزومند است. بدون تردید خانواده بزرگ نفتکش با تداوم راه این عزیزان، یاد آنان در صحنه های بزرگ ملی و بین المللی را گرامی خواهد داشت.
 
تسلیت شرکت ملی نفتکش درپی جان باختن ٣٠ دریانورد

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین