کد خبر: ۵۰۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

ضرغامی: کسانی که لباس روحانی به تن می‌کنند سهمیه ویژه‌ دارند؟

سخنان رئیس جمهوری درباره نقد مسئولین، از سوی رئیس اسبق صدا و سیما تقطیع و بهانه حمله به حسن روحانی شد.
آفتاب‌‌نیوز : عزت‌الله ضرغامی اخیراً در توئیتی به نقل از رئیس جمهوری نوشت: «امام زمان(عج) هم قابل نقد است. از پیامبر هم که بالاتر نداریم. به پیامبر(ص) هم می‌گفتند این سخن از شماست یا وحی الهی است!» ضرغامی در ادامه به کنایه نوشت: «اگر این جملات را به جای رئیس‌ جمهور فعلی، رئیس جمهور قبلی می‌گفت چه می‌شد؟ شاید کسانی که لباس روحانی به تن می‌کنند سهمیه ویژه‌ دارند!»

این در حالی است که بر اساس فیلم منتشر شده از جلسه رئیس جمهوری در دیدار وزیر و معاونان وزارت امور اقتصاد و دارایی که در توئیتر روزنامه ایران نیز قابل دسترسی است، رئیس جمهوری گفته: «تمام مسئولین در کشور قابل نقد هستند، ما در کشور معصوم نداریم، حالا یک زمانی اگر امام دوازدهم ظهور کرد، آن وقت هم می‌شود نقد کرد. پیغمبر هم اجازه نقد می‌داد.»

پرویز اسماعیلی نیز در توئیتی نوشت: «وظیفه خواص روشنگری است نه ابهام آفرینی؛ روحانی از اجازه نقد در حکومت معصوم گفت؛ نه ایجاب نقد معصومین؛ پیرو مذهبی هستیم که خدا به ملائک اجازه نقد می‌دهد (بقره 30) مولا علی فرمان به نقد می‌دهد (خطبه 216) و امام صادق می‌فرماید: بهترین برادر من کسی است که عیوبم را به من هدیه دهد.»

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین