کد خبر: ۵۰۲۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

چند خبر تئاتری

تمدید مهلت ارسال مدارک به جشنواره عروسکی، اعلام داوران یک رویداد تئاتری و معرفی هیات داوران همایش ملی رادی شناسی از جمله خبرهای تئاتری است.
آفتاب‌‌نیوز : مهلت ارسال مدارک برای شرکت در هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک تا 7 بهمن تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، پیرو درخواست‌های مکرر هنرمندان، مهلت ثبت‌نام در بخش نمایش‌های صحنه‌ای هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک تا ساعت بیست و سه روز شنبه، هفتم بهمن ماه 1396تمدید شد.

گروه‌های نمایشی که علاقه‌مند شرکت در بخش صحنه‌ای این رویداد هنری هستند می‌توانند تا هفتم بهمن ماه 1396 به تارنمای جشنواره، به نشانی www.tehranmobarak.com، مراجعه کرده و پس از بارگذاریِ مدارک خواسته‌شده و تکمیل درخواست، کد رهگیری دریافت نمایند.

لازم به یادآوری است مهلت ارسال مدارک پس از تاریخ ذکر شده تمدید نخواهد شد.

داوران چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر معرفی شدند  

به گزارش امور ارتباطات و رسانه جهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین ؛ دبیر جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر گفت: فاطمه فخری، جهانشیر یاراحمدی و محمدرضا شهبازی داوری آثار جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر را بر عهده دارند.

فرهاد فیاض بخش در این باره با اعلام این خبر اظهار داشت: چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر تا 26 دی‌ماه در مجموعه تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری بوشهر با حضور 14 گروه نمایشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فاطمه فخری، جهانشیر یاراحمدی و محمدرضا شهبازی داوری آثار جشنواره را بر عهده دارند، افزود: کارگاه آموزشی فن بیان با تدریس استاد ابوالحسن تهامی نژاد دوشنبه 26 دی‌ماه ساعت 17 در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برپا می‌شود.

فیاض بخش بیان کرد: ‍ نمایش «ساعت پنج شد بابا» اثری از هنرمندان معلول کرمانشاهی به عنوان مهمان در جشنواره استانی بوشهر حضور دارد و این نمایش با حضور موفق خود در جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان زاگرس به میزبانی کرمانشاه موفق به کسب جوایز متعدد در بخش‌های مختلف شده است و از سوی سازمان بهزیستی کشور برای برگزاری تورهای نمایشی تئاتر معلولان در سراسر کشور انتخاب و در گام اول به استان بوشهر دعوت‌ شده است تا به عنوان مهمان در چهاردهمین جشنواره استانی تئاتر معلولان بوشهر حضور یابد.

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر افزود: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره سه‌شنبه 26 دی‌ماه ساعت 18 در باغ و تالار کالیستو برگزار می‌شود.

هیات داوران بخش مسابقه‌­ی مقالات پژوهشی پنجمین همایش ملی رادی­ شناسی منصوب و معرفی شدند.

طی احکام جداگانه­‌ای از سوی حمیده­ بانو عنقا، رییس هیئت مدیره‌­ی بنیاد اکبر رادی، به عنوان هیئت داوران بخش مسابقه‌­ی مقالات پژوهشی پنجمین همایش ملی رادی­ شناسی منصوب و معرفی شدند.

به گزارش روابط ­عمومی بنیاد اکبر رادی، رئیس هیئت مدیره­‌ی این موسسه­، دکتر بهروز محمودی بختیاری، دکتر روح الله جعفری و آرش رادی را به عنوان هیئت داوران بخش مسابقه­ی مقالات پژوهشی پنجمین همایش ملی رادی­شناسی منصوب و معرفی کرد.

 بر اساس این گزارش، در متن حکم حمیده ­بانو عنقا، رییس هیئت مدیره­‌ی بنیاد اکبر رادی،به هر یک از این داوران آمده است:

«تلاش‌­های مؤثر و ارزش ­آفرین شما فرهیختگان گرامی در اعتلای پژوهش­‌های نمایش­نامه‌­نویسی و تئاتر ایران، همواره ارزشمند بوده است. بنیاد اکبر رادی مفتخر است که به منظور بهره‌­مندی از تجربیات ارزش­مندتان، داوری بخش مسابقه­ی مقالات پژوهشی پنجمین همایش ملی رادی­ شناسی را به شما فرهیختگان محول کند. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق روزافزون‌تان را آرزومندم.

 پنجمین همایش ملی رادی­ شناسی اسفندماه سال جاری توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می­‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین