کد خبر: ۵۰۳۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

مطهری: اطمینان مردم نسبت به عدم دسترسی به اطلاعات خصوصی‌شان موجب اقبال به پیام‌رسان‌های داخلی می‌شود

نایب رئیس مجلس گفت: بهتر است پیام‌رسان‌‎های داخلی در کنار معادل خارجی فعالیت کنند تا مردم حق انتخاب داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی مطهری  با اشاره به نامه ۱۷۰ نماینده مجلس به روسای قوا مبنی بر جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی به جایی پیام‌رسان‌های خارجی، گفت: هنوز تا جایگزین کردن شبکه‌های اجتماعی داخلی کار بسیاری داریم و بسیار مانده که بتوان پیام‌رسان‌های داخلی را جایگزین پیام‌رسان‌های خارجی کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم باید تلاش کرد پیام‌رسان‌های داخلی کامل شوند تا مردم از آن‌ها استفاده بیشتری کنند اما بهتر است پیام‌رسان‌‎های داخلی در کنار معادل خارجی فعالیت کنند تا مردم هم حق انتخاب داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: اگر شبکه‌های اجتماعی داخلی قدرت بیشتری پیدا کرده و جذابیت آن‌ها بالا رود مردم خود به خود به سمت آن‌ها تمایل پیدا می‌کنند. درصورتی‌که در این زمینه رقابت ایجاد شود ما در این رقابت پیروز می‌شویم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر مسئولان امنیتی و اطلاعاتی اطمینان لازم را به مردم در زمینه عدم دسترسی به اطلاعات خصوصی آن‌ها بدهند و اعتماد لازم را در مردم ایجاد کنند مردم استفاده از پیام‌رسان داخلی را بر پیام‌رسان خارجی ترجیح خواهند داد.

منبع: خانه ملت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین