کد خبر: ۵۰۳۳۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

گواردیولا: به یونایتد برای جذب آلکسیس سانچس تبریک می‌گویم!

در حالی که هنوز انتقال سانچس به منچستریونایتد قطعی نشده است، پپ گواردیولا این انتقال را نهایی شده می‌داند و به تیم رقیب نیز تبریک گفت‌.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از دیلی میل، دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی برای جذب آلکسیس سانچس با هم رقابت داشتند که در این بین گفته می‌شود، منچستریونایتد شرایط بهتری برای جذب سانچس دارد، هر چند که این انتقال هنوز نهایی نشده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره جذب سانچس، گفت‌: آن چه که من می‌دانم او در حال‌ حاضر بازیکن آرسنال است ولی من فکر می‌کنم که او به منچستریونایتد خواهد رفت. به همین دلیل من به هر دو طرف یعنی منچستریونایتد و سانچس این انتقال را تبریک می‌گویم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. بازیکنان و مدیر برنامه‌ها تصمیم می‌گیرند که برای بازیکن چه چیزی مهم است. من با او در بارسلونا  کار کرده‌ام و می‌دانم که او بازیکن خوب و تکنیکی است.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه‌ اظهار کرد: در حال‌ حاضر مشکلاتی در تیم ما وجود دارد. خصوصا در منطقه چپ زمین جایی که بازیکنان اصلی ما مصدوم هستند اما به‌ هر حال این مشکلاتی است که ما باید با آن کنار بیاییم. در باقی خطوط مشکلی نداریم و من امیدوارم که بتوانیم در بازی برابر نیوکاسل بار دیگر کیفیت خودمان را نشان دهیم و شکست برابر لیورپول را به دست فراموشی بسپاریم، چون در غیر این صورت کارمان برای ادامه‌ رقابت‌های لیگ برتر سخت‌تر از قبل هم خواهد شد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین