کد خبر: ۵۰۳۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

بلای هولناکی که مرد افغان بر سر زن کرجی آورد / او در خانه تنها بود که ..!

مرد افغان که در جریان سرقت از خانه‌ای، زن صاحبخانه را کشته و به خارج گریخته بود، با گذشت 4 سال از جنایت، به محض ورود به کشور دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : مرد افغان که در جریان سرقت از خانه‌ای، زن صاحبخانه را کشته و به خارج گریخته بود، با گذشت 4 سال از جنایت، به محض ورود به کشور دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده از سال 92 و در پی گزارش قتل یک زن در خانه‌اش و آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان جنایی استان البرز در دستور کار قرار گرفت تا اینکه مشخص شدقاتل  یک مرد افغان است که از کشور گریخته بود.

بررسی‌ها در این پرونده ادامه داشت تا اینکه 10 روز قبل مأموران دایره مبارزه با جرایم جنایی رد متهم را در یکی از شهرهای شمالی گرفته و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ جواد صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز - دراین باره گفت: تحقیق درباره این پرونده از چهار سال قبل آغاز شد اما از آنجا که متهم به افغانستان فرار کرده بود سرنخی از او در دست نبود. با این حال بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه رد قاتل فراری در شمال کشور به دست آمد. متهم به قتل پس از دستگیری در اعترافاتش مدعی شد که با انگیزه سرقت وارد خانه مقتول شده و با توجه به مقاومت این زن در برابرش، او را به قتل رسانده بود. متهم تحت تعقیب تصور می‌کرد با گذشت چند سال از ماجرا پرونده بسته شده و به همین دلیل به ایران بازگشته بود که دستگیر شد.

دستگیری باند 4 نفره سارقان ویلا
سرهنگ صفایی درادامه گفت: کارآگاهان همچنین درعملیات دیگری موفق به کشف باند 4 نفره سارقان افغان شدند که خانه‌های ویلایی خالی از سکنه را شناسایی کرده و شبانه به آنها دستبرد می‌زدند. اعضای این باند تاکنون به 45 سرقت اعتراف کرده‌اند. این باند علاوه بر سرقت پول و طلا، چند گاوصندوق و وسایل داخلی خودرو‌ها را نیز به سرقت برده بودند. درهمین حال در نظر داریم از این پس لوازم خودروی بدون فاکتور را از بین ببریم تا بتوانیم از این راه معضل سرقت لوازم خودرو را تحت کنترل درآوریم.

رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین