کد خبر: ۵۰۳۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

پیش فروش بلیت های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با موفقیت انجام شد

پیش فروش بلیت های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح روز شنبه 30 دی در سامانه fajr.cinematicket.org آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : پیش فروش بلیت های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح روز شنبه 30 دی در سامانه fajr.cinematicket.org آغاز شد.

امسال برخلاف سال گذشته سامانه بلیت فروشی fajr.cinematicket.org بدون هیچ مشکلی کار خود را از ساعت 10 صبح روز شنبه آغاز کرد و بلیت فروشی اینترنتی  به دقت انجام  شد. به طور تقریبی ظرفیت برخی از سالن‌های سینما از جمله آزادی، کورش، فرهنگ، چارسو، اریکه ایرانیان و ... در دقایق اولیه تکمیل شد و حدود 80هزار بلیت در بیست دقیقه ابتدایی به فروش رسید.  این در حالی است که سال گذشته سایت فروش بلیت جشنواره در روز اول بالا نمی‌آمد و موجب سردرگمی مخاطبان شد و به دلیل بار ترافیکی این سایت پایین بود. اما امسال سایت به راحتی قابل دسترس بود و هیچ خطایی در خرید بلیت ثبت نشد.

پیش فروش اینترنتی بلیت های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تا ساعت 24 روز دوشنبه دوم بهم ادامه خواهد داشت و فرایند تحویل بلیت ها به مخاطبین در روزهای جمعه ششم و شنبه هفتم بهمن انجام خواهد گرفت. مخاطبینی که در هنگام خرید گزینه تحویل از طریق پیک را انتخاب کرده اند نیز در روزهای مشخص شده بلیت خود را تحویل خواهند گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین