کد خبر: ۵۰۴۰۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

امشب تهران برف می‌بارد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: گرد و غبار در خوزستان تا دو روز آینده ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : فریبا گودرزی اظهار داشت: موج جدید بارشی که تا اواسط هفته آینده فعالیت می‌کند روز جمعه وارد کشور شده و نیمه شمالی را در بر می‌گیرد. تا روز پنج شنبه روند افزایش دما در کشور آغاز شده ودر اراک دمای هوا ۹ درجه افزایش یافته است. همچنین دمای اردبیل و گیلان به صورت غیر طبیعی افزایش یافته، اما فردا کاهش می‌یابد.

وی در مورد هوای تهران، گفت: روز گذشته آلوده‌ترین روز هوای پایتخت بود، اما از امروز میزان آلاینده‌ها کاسته می‌شود. امشب برای تهران بارش رگبار برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در آخر هفته بارش‌ها از روز جمعه آغاز می‌شود و استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی بارانی می‌شوند.

گودرزی در مورد وضعیت هوای خوزستان، گفت: کانون‌های تولید گرد و خاک در عراق و شمال عربستان همچنان فعال است و باید منتظر تداوم وضعیت تا دو روز آینده باشیم. علاوه بر خوزستان، بوشهر و ایلام هم با گرد و غبار روبرو می‌شوند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
1
2
سلام بر کارشناسان هواشناسی واقعا مدتی هست که همه چی ازدستتان در رفته یعنی هیچگونه خبر درستی ارایه بدین یک مدتی برین آموزش ااز کشورهای پیشرفته ببینید وبعدا اخبار به مردم ارائه بدین
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
1
1
فردا. برف. بشینه. خواهش. میکنم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین