کد خبر: ۵۰۴۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

ترامپ در فکر عزل رئیس دفتر کاخ سفید است

به دنبال مصاحبه جنجالی رئیس دفتر کاخ سفید و زیر سوال بردن سیاست‌های ترامپ در دوره کمپین‌های انتخاباتی، ظاهرا رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم گرفته است تا جانشینی برای او بیابد.
آفتاب‌‌نیوز : نشریه ونینی فر دوشنبه به نقل از منابع جمهوری‌خواه گزارش داد، حدود یک هفته پس از آنکه جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید در مصاحبه با فاکس نیوز گفت"سیاست‌های پیشنهاد شده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مبارزات انتخاباتی ۲۰۱۶ از روی آگاهی نبوده است"، ترامپ به فکر یافتن جانشینی برای کلی افتاده است.

گرچه منابع این گزارش تاکید کردند جان کلی هنوز مشغول به کار است، اما ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا رهبری جستجوها برای یافتن جانشین ژنرال کلی را به دست گرفته است.

یک منبع مطلع که با ایوانکا صحبت کرده می‌گوید: ایوانکا شدیدا نگران است. او در تلاش است تا مشخص کند چه کسی جانشین کلی شود.

ونیتی فر گزارش داد، یکی از نامزدهای پیشنهادی از جانب ترامپ دیوید اربن، از لابی‌گرهای جمهوری‌خواه است که به پیشبرد کمپین ترامپ در ایالت پنسیلوانیا کمک کرد.

ژنرال کلی خودش ماه ژوئیه جانشین راینس پریبس به عنوان رئیس دفتر کاخ سفید شد و برای برقراری ثبات در دفتر کار رئیس‌جمهوری آمریکا تلاش می‌کند. با این حال منابع می‌گویند، تلاش‌های کلی برای برقراری نظم در بخش غربی کاخ سفید از چشم ترامپ دور نمانده است. یک جمهوری‌خواه مطلع به خبرنگار ونیتی فر گفت: کلی هر چه بیشتر تلاش کند تا خودش را به عنوان فرد بالغ جمع نشان داد،‌ اینگونه رفتارها بیشتر باعث می‌شود تا ترامپ دیوانه شود.

به گفته یک منبع جمهوری‌خواه همچنین گمان می‌رود ترامپ نارضایتی خودش را از عملکرد کلی ابراز کرده باشد. رئیس‌جمهوری آمریکا به یکی از دوستانش گفته است: یک دیوانه دیگر در اینجا داریم که گمان می‌کند اوضاع را در دست دارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین