کد خبر: ۵۰۴۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

رشد قیمت سهام خودرویی‌ها/شاخص کل به رقم ۹۹ هزار واحدی رسید

در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل کانال ۹۹ هزار واحدی را بازپس گرفت. در این روز خودرویی‌ها توانستند در بیشتر نمادها رشد قیمتی را تجربه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
امروز سه‌شنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۵۹۶ واحد رشد کرد و بار دیگر وارد کانال ۹۹ هزار واحدی شد. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۷۴ واحد تا رقم ۱۷ هزار و ۴۳۹ بالا رفت.

شاخص آزاد شناور امروز با ۶۶۴ واحد رشد تا رقم ۱۰۶ هزار و ۷۳۷ افزایش یافت و شاخص بازار اول و بازار دوم هر یک به ترتیب ۵۷۸ و ۴۵۶ واحد رشد کردند.

گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر، معدنی و صنعتی گل‌گهر هر یک به ترتیب با ۱۰۰، ۹۹ و ۶۹ واحد تاثیر مثبت بیشترین نقش افزاینده را روی دماسنج بازار سرمایه داشتند. در طرف مقابل بانک ملت، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و صنعتی بهشهر نیز به ترتیب با ۳۲، ۱۲ و ۸ واحد تاثیر کاهنده سعی کردند دماسنج بازار را به سمت پایین هدایت کنند.

امروز در گروه خودرو، ۱۴۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و از طرفی در گروه فرآورده‌های نفتی ۲۱ میلیون سهم به مبلغ بیش از ۱۷ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

امروز بورس تهران شاهد رشد اکثر نمادهای خودرو و ساخت قطعات بود. در این گروه عمده نمادها با رشد همراه شدند و تعدادی نیز توانستند بیش از ۴ درصد رشد قیمت داشته باشند. در گروه محصولات شیمیایی نیز علی‌رغم رشد قیمت چند سهم تا بیش از ۴ درصد قیمت مابقی سهم‌ها کمتر از دو درصد نوسان داشت.

آیفکس نیز با ۲.۶ واحد رشد به رقم ۱۰۸۷ واحدی رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران تا رقم ۱۵۵ میلیارد تومان بالا رفت که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۳۴۱ میلیون سهم و اوراق مالی بود.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین