کد خبر: ۵۰۵۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

هوای تهران «پاک» شد

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا امروز بر برقراری شرایط کیفی هوای مطلوب دلالت می‌کند ، گفت:انتظار می‌رود تا فردا (۹ بهمن) وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط سالم قرار داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی با بیان اینکه نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا امروز بر برقراری شرایط کیفی هوای مطلوب دلالت می‌کند، گفت: گفت: دمای هوا طی دو روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت و در برخی ساعات به دمای زیر صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی افزود: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری شرایط جوی ناپایدار طی امروز است و در برخی ساعات بارش برف و وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی-غربی انتظار می‌رود و به تدریج در بعدازظهر از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود.

شهبازی همچنین اظهار کرد: این شرایط فردا همچنان ادامه خواهد داشت و در برخی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود. با تداوم این شرایط در روز سه شنبه، (۱۰ بهمن) برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: دمای هوا طی دو روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت و در برخی ساعات به دمای زیر صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

شهبازی در پایان اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ و هوا در شرایط  سالم بود . این شاخص هم اکنون ۳۴ و در شرایط  پاک است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین