کد خبر: ۵۰۶۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:

لزوم استفاده بهینه از آب‌های موجود در رفسنجان

وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم استفاده بهتر و بهینه از آبهای موجود در رفسنجان تأکید کرد و گفت: باید آب‌های موجود را خوب و بهینه مصرف کرد و با آبی که هست، بهتر از این می‌توان تولید و اشتغالزایی انجام داد.
آفتاب‌‌نیوز :
"محمود حجتی" ظهر امروز 12 بهمن ماه در حاشیه افتتاح هتل هیلان رفسنجان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص سفرش به رفسنجان و مردم این شهرستان اظهار کرد: من کوچکتر از آن هستم که در مورد مردم رفسنجان که از همه لحاظ در خور تقدیر و تشکر هستند، حرفی بزنم. مردم رفسنجان در تمام عرصه‌ها از جمله بخش اقتصادی و کشاورزی سرآمد بودند و پیشتاز هستند.

وی افزود: حضور و نقش مردم این شهرستان قبل و بعد از انقلاب و در زمان جنگ در همه صحنه‌ها پررنگ بوده و شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  و دیگر شخصیت‌ها از این شهرستان برخاستند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات اقلیمی که این شهرستان به صورت تاریخی در این کویر گرم، کم آب و بی آب وجود دارد مردم سرسختانه با طبیعت ساختند و توانستند شهر خود را به خوبی بسازند.

حجتی ادامه داد: بهره‌وری آب، کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری، عمل‌آوری پسته، بازاریابی در سطح جهانی از جمله مسائلی هستند که در رابطه با مردم رفسنجان می‌توان گفت.

به گزارش ایسنا، وزیر جهاد کشاورزی در پایان در پاسخ به سوالی درباره مسائل کم آبی در رفسنجان بیان کرد: در مورد کم آبی باید از آب موجود خوب و بهینه استفاده کرد، از آبی که هست بهتر از این می‌توان استفاده نمود و اشتغال را افزایش داد و در جهت توسعه گلخانه‌ها اقدام کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین