کد خبر: ۵۰۶۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

توکلی: با حمایت فدراسیون مدال‌ها تکرار خواهد شد

قهرمان پنجگانه ایران در داخل سالن آسیا گفت: با حمایت می‌توان مدال بازی‌های آسیایی را کسب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سپیده توکلی بعد از مراسم اهدای مدال پنجگانه خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم در کشورم مدال طلای خود را بگیرم و همچنین  در دو ماده رکوردشکنی کنم.
او افزود: این نتایج خوب نشان می‌دهد که  مربی‌ام برنامه‌ریزی خوبی برایم داشته است  و خدا را شکر توانستم با کسب مدال و رکورد شکنی جواب زحماتش را بدهم.
رکورددار پنجگانه ایران در ادامه به حضورش در بازیهای آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: با صحبت‌هایی که با مربی‌ام داشتیم قرار شد در بازیهای آسیایی جاکارتا در ماده پرش ارتفاع شرکت کنم. این تصمیمی بود که مدت‌ها قبل گرفتیم و از ابتدای تمرینات روی آن متمرکز شدیم.
وی در پاسخ به این سوال که اکنون با این مدال‌ها و رکورد شکنی ها چه انتظاری از فدراسیون دارد، گفت: بعد از دو ۸۰۰ متر پنج گانه رئیس فدراسیون را دیدم. او از من خواست که زودتر مراسم عروسی خود را بگیرم و آن را کنار بگذارم تا  برای جاکارتا آماده شوم.
وی ادامه داد: با حمایت خانواده، همسر و مربی‌ام این نتیجه‌ها کسب شد.  اگر حمایت فدراسیون هم اضافه شود می‌توانم مدال بازیهای آسیایی را نیز بگیرم.
 توکلی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه در بازی‌های آسیایی جاکارتا مربی در کنارش حضور دارد، آیا نتیجه بهتری حاصل خواهد شد یا خیر گفت: صددرصد همینطور است. حمایت مربی همانطور که در تمرینات اثر دارد در مسابقات نیز می تواند مثمر ثمر باشد. البته در همین شرایط نیز مربی‌ام همیشه از طریق  پیام یا تماس مرا حمایت می‌کند اما اگر در کنارم باشد تاثیر بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: دوستم کلهر امروز در کنار من بود، مرا حمایت کرد و توانستم با کسب مدال همه را خوشحال کنم.

 مربی سپیده توکلی نیز  در جمع خبرنگاران گفت: به ذهن ما رسید که سپیده در پرش ارتفاع می‌تواند کار راحت‌تری را در بازی‌های آسیایی داشته باشد. ماده ۷ گانه با حضور کشورهای آسیایی کمی کار را سخت‌تر خواهد کرد. البته  هنوز هم شانس کسب مدال برای او در هفت گانه وجود دارد. باید فکر کنیم و ببینیم چگونه به نتیجه خواهیم رسید و بعد سرمایه گذاری در کنار حمایت فدراسیون انجام شود.
به گزارش ایسنا، سپیده توکلی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا در پنجگانه مدال طلا و در پرش ارتفاع مدال نقره را کسب کرد. او همچنین رکورد پرش ارتفاع پنجگانه و رکورد پنجگانه ایران را شکست.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین