کد خبر: ۵۰۶۵۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

توضیح محسنی‌اژه‌ای درباره اتمام حجت آملی‌لاریجانی با قضات متخلف

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه آخرین آمار از قضات متخلف با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه بر معرفی اسامی و عکس قضات متخلف، گفت: این هشدار دنباله همان هشدارهای ریاست قوه قضاییه بود که اگر متخلفی پیدا شود و اگر جرمشان قطعی شد، به هر طریقی به مردم معرفی می شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و بیست و چهارمین نشست خبری با اهالی رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و یوم الله 22 بهمن گفت: از صمیم قلب از خداوند تشکر می کنم که در حدود چهار دهه عنایات خود را شامل این کشور کرده و امروز کشوری مستقل داریم و از همه اسارت هایی که از ناحیه قدرت بزرگ به ملت شریف ایران وارد می شد، رهایی پیدا کردیم.

وی گفت: حضور مردم در همه مقاطع و به‌خصوص در راهپیمایی دهه فجر همواره پرشور بوده که مردم ما در چهار دهه همیشه در صحنه بودند و در آینده هم مطمئنا بر همه مشکلات پیروز خواهیم شد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه آخرین آمار از قضات متخلف با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه بر معرفی اسامی و عکس قضات متخلف، اظهار کرد: همانگونه که در نشست های مختلف گذشته گفتیم بر این باوریم که در همه دستگاه ها باید حساسیت لازم برای مبارزه با فساد باشد.

محسنی‌اژه‌ای گفت: اگر با فساد مبارزه شود زحمات، تلاش ها و آبرو و حیثیت افراد مصون می‌ماند و به نفع مجموعه است. در دولت ممکن است هزار تا کارمند و مدیر خدوم باشد، اما اگر یک فرد تخلف کند ممکن است زحمات دیگران مخدوش شود، در قوه قضاییه هم به همین صورت است و ما هزار قاضی زحمتکش داریم و اگر فردی تخلف کند علاوه بر اینکه دستگاه قضایی را برای مردم خدشه دار می کند زحمات قضات خدوم را از بین می برد. به قضات گفته شده که مراقب باشند تا شیطان صفتان آن‌ها را وسوسه نکنند. این هشدار هم دنباله همان هشدارهای ریاست قوه قضاییه بود که اگر متخلفی پیدا شود و قاضی تخلف کند و اگر جرمشان قطعی شد، به هر طریقی به مردم معرفی می شوند. ممکن است برخی همکاران بگویند به حیثیت قضات ضربه می‌زند، اینجا باید ببینیم معرفی نکردن چقدر ضرر می زند، اگر بعد از این هشدارها قاضی یا کارمندی تخلف کند و جرم محرز شود، قطعا معرفی خواهند شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین